۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۲۷۰۹۲
تایمز اسرائیل منعکس کرد؛

واکنش ایران به اقدامات آمریکا علیه برنامه موشکی

«یک مقام ارشد نظامی اعلام کرد، تهران در واکنش به تکاپوی آمریکا برای متوقف ساختن توسعه موشک‌های بالستیک ...»
واکنش ایران به اقدامات آمریکا علیه برنامه موشکی
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از جام نیـوز، روزنامه تایمز اسرائیل (timesofisrael) اظهارات سردار امیرعلی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه در واکنش به تکاپوی آمریکایی ها برای محدودسازی توان نظامی ایران را منعکس کرد.

این روزنامه صهیونیستی نوشت: ایران می گوید، تلاش ها برای توسعه برنامه موشک های بالستیک خود را دوبرابر کرده است.

در ادامه این گزارش آمده است: یک فرمانده ارشد نظامی ایران اعلام کرد، تلاش های آمریکا جهت محدود ساختن تکنولوژی نظامی ایران نتیجه ای جز تحریک تهران به تشدید اقدامات خود در راستای ارتقای توان نظامی دربر ندارد.

تایمز افزود: ژنرال امیرعلی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه ایران گفت، تهران در واکنش به تکاپوی آمریکا برای متوقف ساختن توسعه موشک های بالستیک، تلاش های خود جهت ارتقای سطح این موشک ها را دوبرابر ساخته است.

وی در یادواره شهدای مدافع حرم تاکید کرده است: عقل سلیم حکم می کند در برابر آنهایی که سخن از تهدید و گزینه های روی میز می زنند، بدون توقف ظرفیت های دفاعی را ارتقا دهیم.

سردار حاجی زاده گفت: دشمنان ما به خصوص آمریکا می گویند که همه گزینه ها روی میز است و آن ها هنوز هم موضوعاتی نظیر امنیت کشور، فرهنگ و اقتصاد ما را هدف گرفته اند چرا که با اصل نظام مشکل دارند و مشکل آنان فقط هسته ای نیست.

تایمز در ادامه نوشت: آمریکا، هفدهم ژانویه و پس از لغو تحریم ها علیه فعالیت های هسته ای ایران اعلام کرد که اقدامات تنبیهی جدیدی را علیه برنامه موشک های بالستیک این کشور اعمال کرده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۱:۲۹

30 Dec 2019