۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۳۰۴۱۲
در چهارمحال و بختیاری:

انتقاد رئیس صنعت، معدن و تجارت از عدم همکاری بانک صادرات در حوزه اقتصاد مقاومتی

رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با انتقاد از عملکرد بانک صادرات، گفت: بانک صادرات تاکنون همکاری مناسبی در حوزه اقتصاد مقاومتی و راه‌اندازی طرح‌های تولیدی در استان نداشته است.
انتقاد رئیس صنعت، معدن و تجارت از عدم همکاری بانک صادرات در حوزه اقتصاد مقاومتی
به گزارش جهانبین نیوز؛ نعیم امامی رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در ستاد اقتصاد مقاومتی این استان اظهار کرد: احیا و بازگشت 295 طرح به چرخه تولید از جمله اهم وظایف صنعت، معدن و تجارت در این استان است.

وی با بیان اینکه تاکنون این سازمان توانسته ۳۵۷ طرح صنعتی را برای دریافت ۴۱ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال تسهیلات به بانک‌های چهارمحال و بختیاری معرفی کند ادامه داد: معرفی این تعداد واحد به بانک‌ها بیشتر از تعهدات صنعت، معدن و تجارت بوده و به نوعی موفقیت برای این استان محسوب می‌شود.

امامی از اعطای 740 میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک‌های عامل در چهارمحال و بختیاری به 67 طرح و واحد صنعتی خبر داد و افزود: از این مبلغ بیش از ۴۳۰ میلیارد ریال مربوط به ستاد اقتصاد مقاومتی و ۳۰۰ میلیارد ریال نیز به صورت مستقیم پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به معرفی 70 طرح به بانک صادرات برای اعطای تسهیلات و عدم همکاری این بانک تاکید کرد: تاکنون بانک صادرات همکاری مناسبی در حوزه اقتصاد مقاومتی و راه‌اندازی طرح‌های تولیدی در استان نداشته است.

وی با اشاره به اینکه  گردشگری به عنوان یک صنعت در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی پذیرفته شده است، بیان داشت: اگر بانکی نمی‌تواند به گردشگری به‌عنوان یک صنعت نگاه کند و تسهیلات پرداخت نماید باید دلایل خود را به صورت مکتوب اعلام کند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۴:۲۲

9 Mar 2020