۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۳۰۱۴۲
در چهار محال و بختياري:

پرداخت کمک‌هزينه جهيزيه نوعروسان با هدف توسعه فرهنگ ازدواج

مدير کل کميته امداد امام خميني (ره) استان چهارمحال و بختياري گفت: کمک‌هزينه جهيزيه نوعروسان با هدف توسعه فرهنگ ازدواج و ساده‌ زيستي زوج‌هاي جوان و افزايش بستر اسلامي و اعتقادي در زمينه ازدواج دراين چهار محال و بختياري تأمين مي‌شود.
پرداخت کمک‌هزينه جهيزيه نوعروسان با هدف توسعه فرهنگ ازدواج
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر، علي ملک‌پور مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) چهارمحال و بختياري اظهار کرد: توجه به نيازهاي جوانان و تأمين بستر مناسب ازدواج علاوه‌بر گسترش اين فرهنگ حسنه زمينه کاهش آسيب‌هاي اجتماعي و سلامت معنوي جامعه را به نحوي مطلوب فراهم مي‌‌سازد.

وي تصريح کرد: اعتبارات موردنياز براي اجراي طرح از محل کمک‌هاي مردمي، صدقات، حاميان طرح اکرام و مراکز نيکوکاري و کمک خيران تأمين مي‌شود.

ملک‌پور به عملکرد چهار ماهه طرح کوثر اشاره کرد و گفت: تعداد ۲۲۱ مورد جهيزيه به مبلغ 7 میلیارد و 375 میلیون ريال با نورم هر جهيزيه 30 میلیون ريال در طرح کوثر کمک جهيزيه پرداخت شده است و از مبلغ پيش‌بيني ساليانه طرح ۳۵ درصد تحقق يافته است.

وي اذعان داشت: در سال گذشته ۲۳۷۴ مورد جهيزيه به مبلغ 43 میلیارد ريال پرداخت شده است.

ملک‌پور با اشاره به اينکه، بيشترين مشارکت و جذب کمک جهيزيه در شهرستان شهرکرد بوده که ۱۳۵ مورد اعلام شده است اذعان داشت: مراکز نيکوکاري نيز با ۱۱۱ مورد جهيزيه بيشترين جذب را داشته‌اند.

وي بيان داشت: ۲۸۲ نوعروس نوبت حمايتي در تامين جهيزيه که لردگان با ۷۷ نفر بالاترين متقاضي را دارد که از خيرين و نيکوکاران و ياوران کميته امداد درخواست مي‌شود در اين سنت حسنه جاريه مشارکت داشته باشند و برآنيم اين امر مهم بدست توانمند و پربرکت خيرين صورت پذيرد.

لازم به ذکر است، جهت دريافت کمک‌هاي نقدي براي مشارکت در اجراي تأمين جهيزيه به حساب شماره ۰۱۰۷۸۸۷۳۱۳۰۰۰ بانک ملي و کد #۰۳۸*۸۸۷۷* اقدام شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۸:۵۳

30 Dec 2019