۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۲۲۱۳۲
معاون آموزشي اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ:

کيفي سازی آموزش و تقويت آموزش همراه با توليد آموزشگاه های صمصامي قابل تحسين است

هرمز نجفي تاکيد کرد: برنامه تعريف شده تمامي شاخص ها و مختصات حوزه ي امتحاني منظم و استاندارد را دارا مي باشد.
کيفي سازی آموزش و تقويت آموزش همراه با توليد آموزشگاه های صمصامي قابل تحسين است
معاون آموزشي اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ، بهمراه کارشناسان آموزش متوسطه اول از آموزشگاههاي صمصامي بازديد کرد.  

به گزارش جهانبین نیوز، هرمز نجفی در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر با اشاره به بازديد از آموزشگاه هاي بخش دوآب صمصامي اظهار کرد: مديران آموزشگاههاي صمصامي در اقدامي کم نظير، نسبت به برنامه ريزي و اجراي آزمون هاي دروس نهايي سال سوم متوسطه اقدام کردند.

نجفي در ادامه بيان داشت: مديران بصورت کاملا استاندارد و کنترل شده با برنامه زمانبندي قبلي اعلام شده جهت آشنا سازي دانش آموزان و رفع عيوب و ايرادات احتمالي آنان اقدام نمودند.

هرمز نجفي تاکيد کرد: برنامه تعريف شده داراي تمامي شاخص ها و مختصات حوزه ي امتحاني منظم و استاندارد را دارا مي باشد. 

نجفي با بيان اينکه، راهنمايي تصحيح و نرم بارم در اختيار دبيران محترم قرار گرفته خاطر نشان کرد: اين طرح داراي مزاياي مختلف در خصوص  توانمندسازي دانش آموزان و دبيران را در پي خواهد داشت.

معاون آموزشي اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ تصريح کرد: دبيران بلافاصله ضمن تصحيح اوراق نسبت به اعلام نمرات به مديريت آموزشگاهها اقدام و مديريت نسبت به تجزيه و تحليل و ارائه راهکارهاي عملياتي جهت تقويت بنيه آموزشي بصورت گام به گام پرداختند.
 
نجفي، اقدامات ويژه آموزشگاهها و اهتمام ويژه به تجزيه و تحليل کليه آزمون هاي پيشرفت تحصيلي را رضايت بخش خواند و گفت: که دانش آموزان و دبيران رضايت فراواني از نوع برنامه ريزي آموزشي اعلام نمودند.
 
معاون آموزشي اداره  آموزش و پرورش کوهرنگ در کلاس درس سال سوم علوم تجربي آموزشگاه نسيم صمصامي حضور يافت و در خصوص اهميت شرط معدل، امتحانات نهايي، ضرايت کنکور، رتبه و تراز، راههاي مديريت فرصت زماني، نحوه ي مطالعه صحيح و مطالعه تخصصي کنکور مطالب متنوع و موثري را آگاه کرد.

در خاتمه بازديد، از طرح  آموزش همراه با توليد (احياء  ماده ۷۵) هنرجويان رشته ي طراحي دوخت بازديد بعمل آمد، هنرجويان آموزشگاه با کسب مهارت لازم و با آمادگي کامل نسبت به تهيه مانتو و شلوار دانش آموزان راهنمايي اقدام نمودند . 


انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۳:۴۴

30 Dec 2019