۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۴۱۳۰۲
نماینده ولی فقیه در استان؛

ضعف قانون کار امنیت شغلی را برای کارگران از بین می برد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: علارقم اینکه گفته می‌شود قوانین کار موجب ثبات و پایداری است اما یکی از ضعف‌های ما همین قانون کار بوده که موجب عدم ایجاد آرامش و امنیت شغلی برای کارگر شده است.
ضعف قانون کار امنیت شغلی را برای کارگران از بین می برد
به گزارش جهانبین‌نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام  امروز در آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تجلیل از ۴۰ کارگر و کار آفرین نخبه استان، اظهار کرد: نقش‌آفرینی در تمام عرصه‌های تلاش گرانه، پویایی،اقتصاد و عرصه‌هایی که پاسخ‌گوی نیازها باشد، الزامی است.

وی افزود:لازم است که نگاه، تفکر و قضاوت ما جامع‌، واقع‌گرا و حقیقت‌محور‌ باشد تا بتوان در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرد.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: شاهان مستکبر سال‌ها بر این کشور حکومت کردند و در نهایت جز وابستگی و ذلت چیزی به ارمغان نیاوردند و تنها فقر و مصیبت نتیجه حکومتشان بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: یک از رسالت‌های مهم ما در چهل سالگی انقلاب اسلامی ارائه گزارشات و نمایش شفاف و هنرمندانه دستاوردهای نظام به شکل مقایسه‌ای است.

وی با اشاره به اصلاح قانون کار، تصریح کرد: لازم است که متولیان امر به فکر یک قانون حساب شده و پخته در راستای ایجاد امنیت شلغی برای کارگر باشند و تنها محاکمه و جریمه کارفرما مدنظر نباشد چراکه نگاه بی اعتمادی میان کارگر و کارفرما موجب بروز مشکلاتی از جمله تعطیلی کارخانه ها و ... می‌شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: طی این چهل سال فضای حاکم بر کشور، یک فضای جهادی بوده است و ما در یک فضای نبردانه زندگی می‌کنیم و اقتضای فضای نبرد با مقتضیات فضای صلح متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه تنها در هشت سال دوران مقدس را در میدان نبرد نبودیم، تصریح کرد: طی این چهل سال در هیچ بازه‌ای از زمان دشمن آرام ننشست و یک روز دست از تلاش‌های خود برای نابودی و جلب آرامش برنداشته و وظیفه ایمانی ما مقابله، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: گمان نکنید که همسو شدن با دشمن و تبعیت کردن از آن شما را به سمت جلو پیش برده و به نفع شما است چراکه این کار موحب عقب گرد شما به دوران جاهلیت، اسارت و ذلت می‌شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ضمن تسلیت شهادت خضرت فاطمه سلام الله علیها بیان کرد: خضرت فاطمه(س) الگوی زیبا و جاودانه ای برای تمام زنان عالم است و ادای به دین و تکلیف، وظیفه هر مومن و مسلمانی است.

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۲:۵۱

26 Dec 2019