۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۱۶۳۸۲
در بیانیه بسیج پیشکسوتان استان آمده است:

رژیم صهیونیستی در آستانه شکست مفتضحانه دیگری قرار دارد

سازمان بسيج پيشكسوتان استان چهارمحال وبختياري با صدور اطلاعیه، از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی بزرگ روز جهاني قدس دعوت کرد.
رژیم صهیونیستی در آستانه شکست مفتضحانه دیگری قرار دارد
به گزارش جهانبین نیوز، در این بیانیه آمده است: روز قدس یک روز بین المللی اسلامی و روز بزرگ و مهمی است که ملت ایران و دیگر ملت های مسلمان، حرف حقی را که استکبار حداقل شصت سال برای خاموش کردن آن سرمایه گذاری کرده بود، فریاد می کنند. (امام خامنه اي مد ظله العالي)

این بیانیه می‎افزاید: امسال روز قدس بار ديگر مصادف شده با وحشيگري و اعمال غيرانساني صهيونيست هاي به ظاهر انسان نما كه به طور مستقيم و غيرمستقيم به مردم بي دفاع و مسلمان غزه که تنها ملجا وپناه آن‌ها خداوند قادر است يورش برده و همچنين صهيونيست هاي غاصب به تجهيز و تحميق گروه هاي به ظاهر مسلمان تکفيري داعش و ديگر سلفي ها و بعثي ها، كه خوي وحشيگري و غيرانساني را از خودشان برگرفته اند اقدام نموده تا صد‌ها شهید و هزاران زخمی در فلسطين،عراق و... به استقبال روز قدس بروند.

در این بیانیه تصریح شده است: «فلسطین، قلب تپنده جهان اسلام است» و امید می رود که به زودی بیت المقدس، مصلی مسلمین جهان قرار گرفته و اسرائیل غاصب پس از شکست های ذلیلانه اش در جنگ های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه و ۸ روزه؛ و اینک نيز انشاالله در آستانه شكست مفتضحانه ديگري از جوانان رشيد ومقاوم فلسطيني، به اضمحلال و فروپاشی نهایی خود نزدیک و نزدیک تر گردد.

این بیانیه در پایان می‎افزاید: پيشكسوتان جهاد و شهادت به عنوان طلايه‌داران غيرت وعزت اسلامي هم دوش وهمگام با ديگر برادران و خواهران ضمن حمايت مجدد از مردم مظلوم وستمديده فلسطين در دفاع از شرف وكيان خود از همه آزادي خواهان جهان دعوت مي نمايد تا به ابتكار بي نظير بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي امام خميني (ره) لبيك گفته و درآخرين جمعه ماه مبارك رمضان با شركت در راهپيمايي روز جهاني قدس حمايت خود را ازدفاع جانانه مردم مظلوم فلسطين و برائت از اقدامات يك جانبه مجامع بين المللي نسبت به اقدامات وحشيانه و دد منشانه اين رژيم غاصب را اعلام نموده و از مسئولان جمهوري اسلامي مصرانه خواستار پيگيري حقوق مردم مظلوم فلسطين از طريق نمايش جنايات وحشيانه صهيونيست ها در رسانه ملي وپيگيري حقوق از طريق سازمان كنفرانس اسلامي و ديگر راهكارهاي بين المللي مي باشيم.

انتهای پیام /
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۱:۱۴

15 Feb 2020