۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۳۱۳۱۲
يادداشت/

تخريب اقتصاد يا تحميل کابينه براي تحصيل نتيجه دلخواه انتخابات ۹۶ ؟؟

دولت بجاي فکر معيشت مردم، از استعفاي وزراء جهت بهره برداري سياسي استفاده مي نمايد، با طرح استيضاح فاني در مجلس استعفاي وزير جهت پاسخ به دستبرد هشت هزار ميليارد تومان فرهنگيان چه توجيهي بجز خيانت و چه توجيهي بجز مطرح نکردن اين جرم و اختلاص بزرگ مي تواند داشته باشد؟
تخريب اقتصاد يا تحميل کابينه براي تحصيل نتيجه دلخواه انتخابات ۹۶ ؟؟
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، دولت يازدهم که در سال 92 روي کار آمد تمام هم و غم خود را در سياست خارجي به کار گرفت و حاصل آن را در سبدي بنام برجام ريخت با گذشت سه سال و اندي از دوره چهاساله دولت تدبير و اميد از سبد برجام هيچ چيزي برايشان حاصل نشد و در عرصه فرهنگ، اقتصاد، خودکفايي و صادرات چيزي جز برگزاري کنسرت و موسيقي با شکم خالي و پديده اي به نام حقوق هاي نجومي نديده ايم.
هر روز شاهد آمار و ارقامي در خصوص رشد اقتصادي و مهار تورم و… بوديم و بالواقع حقوق هاي نامتعارف از درون يک سازمان و نهاد يا وزارتخانه شعله هايش برافروخته مي‌شود و از اين بدتر اينگونه دستبردها که سبک و شکل قانوني بخود گرفته و اين بار در وزارتخانه آموزش و پرورش نمايان گرديد و در هفته گذشته تاکنون چند تن از وزراء قرباني اين موضوعات شدند، مردم واقعاً در مضيقه و مشقت مي باشند.

 آيا برگزاري کنسرت ها آنهم در شهرهاي مذهبي به صرفه و توجيه اقتصادي دارند؟

آيا شکم مردم با اجراي کنسرت هاي متعدد ميسر مي شود؟ 

معيشت مردم که اصلاً کسي بدهکار آن نيست پيش کش دولت ها، عضويت اختياري سياست خارجي در کنوانسيون هاي بين المللي چه دردي را دوا مي کند؟

با ايجاد تعهدات غيرمسئولانه و غيردلسوزانه در سازمان هاي بين المللي مثل FATF و غيره چه حاصلي براي مردم دارد؟

بجز اينکه هر روز جمهوري اسلامي را وادار به تاراج و سرقت بوسيله دستبرد بين المللي به پول هاي بلوکه شده توسط غرب چه نتيجه اي دربر دارد؟ 

اختلاص 8 ميلياردي فردي که از نزديکان رئيس جمهور اسبق (سيد محمد خاتمي) بوده و با معرفي وي به آقاي روحاني بعنوان رئيس صندوق فرهنگيان وزارت آموزش و پرورش و سرقت اين مبلغ هنگفت،  دولت چه جوابي در مقابل معلمان و مديران آموزش و پرورش دارد؟

دولت بجاي فکر معيشت مردم، از استعفاي وزراء جهت بهره برداري سياسي استفاده مي نمايد و با طرح استيضاح فاني در مجلس استعفاي وزير جهت پاسخ به دستبرد هشت هزار ميليارد تومان فرهنگيان چه توجيهي بجز خيانت برای بجز مطرح نکردن اين جرم و اختلاص بزرگ مي تواند داشته باشد؟

رئيس جمهور بايد پاسخگوي اين همه خيانت‌ها و مشکلات کشور باشد و نمايندگان بايد چاره اي بيانديشند.

دولت بجاي دنبال کردن مسئله انتخابات به فکر اقتصاد کشور باشد، کارنامه دولت در همه عرصه هاي سياست خارجي،  توليد، اقتصاد، آموزش و پرورش و در اکثر عرصه ها بسيار ضعيف است، قاچاق از طريق گمرکات به وفور وارد مي شود و منجر به عقيم کردن توليد داخلي شد، در آموزش و پرورش شاهد اختلاص هاي زياد و باند و باندبازي در سيستم آموزشي هستیم که منجر به خسارات فراوان در بحث آموزش شده و شاهد حذف بخش هاي اخلاقي و حماسي و شاهد حذف دروسي که مي تواند در فرهنگ اسلامي ما تاثير فراوان بگذارد. که اين فکر زيانبار در سيستم آموزشي بسيار مخرب مي باشد.

 در بحث سياست هاي خارجي با عضويت هاي دولت در کنوانسيون ها که غيرکارشناسانه منجر به مخاطره امنيت ملي ميشود ما همواره شاهد سياست هاي غلط و اشتباه بوده ايم که مي طلبد تا دير نشده دولت فکري براي تجديد نظر در رويکرد خارجي و داخلي بنمايد.

انتهاي پیام1026ج /630 ل
 
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۳:۴۰

5 Feb 2020