۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۳۷۳۵۲
سردار اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام:

مردم شيخ شبان در هشت سال دفاع مقدس با مال و جان خود دِين‌شان را به انقلاب ادا کردند

سردار اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع)گفت:مردم شهيد پرور شيخ شبان در زمان هشت سال دفاع مقدس با مال و جان خود دين خود را به انقلاب ادا کردند.
مردم شيخ شبان در هشت سال دفاع مقدس با مال و جان خود دِين‌شان را به انقلاب ادا کردند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبري  فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در حاشيه ديدار خود با مردم روستاي شيخ شبان به خبرنگار زنگ خبر گفت: خداوند قادر و متعال را شاکريم که در ماه ربيع الاول پيروزي جبهه مقاومت را در برابر حرکت خبيثانه اي تحت عنوان "حکومت اسلامي عراق و شام" مقّدر و قلوب مسلمانان را با شکست تروريست‌هاي تکفيري در منطقه خوشحال کرده و عزت و سربلندي را به ارمغان آورد.

وي  مردم شهيدپرور شيخ شبان در زمان هشت سال دفاع مقدس با مال و جان خود دين خود را به انقلاب ادا کردند و امروز هم در دفاع از حرم آل الله سهم خود را انجام داده و مردم عزيز شيخ شبان هميشه در صحنه هاي مورد نياز انقلاب حاضر هستند.

سردار اکبري به حضور بسيجيان در دفاع از حرم آل الله اشاره و تصريح کرد: فرهنگ دفاع از حرم آل الله برگرفته از فرهنگ هشت سال دفاع مقدس بوده و با الگوگيري از آن دوران از حرم آل الله دفاع مي کنند و پيروز ميدان مي شوند.

وي با تبريک سالروز ايجاد بسيج توسط رهبر کبير انقلاب امام خميني (ره) گفت: هر کجايي که  تفکر بسيجي حاکم شد ما در آن جا موفيقت را بدست آورديم و تمام اين پيروزي هاي بدست آمده حاصل رهبري مقتدرانه امام خميني (ره) و فرزند خلفشان امام خامنه اي است.

سردار اکبري با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در خصوص بسيج گفت: بسيج فقط به کساني که در حوزه و پايگاه ها فعاليت مي کنند و داراي کارت عادي و فعال هستند اطلاق نمي شود بلکه هرکس که دلسوز اين نظام و انقلاب  باشد بسيجي است.

وي با بيان اينکه سپاه چهارمحال و بختياري وظيفه بازسازي ۶ روستاي دهستان پشت تنگ شهرستان سرپل ذهاب را بر عهده دارد اضافه کرد: کار آواربرداري خانه‌هاي تخريب شده آغاز شده است و نيروها با تمام توان وارد ميدان شده‌اند تا با کار جهادي ان‌شاالله به زودي سرپناهي براي مردم ساخته شود.
 
اقامه نماز مغرب و عشاء، خيرمقدم گويي سيداصغرموسوي  فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن، تقديم هداياي بسيجيان نمونه از ديگر برنامه هاي اين مراسم باشکوه بود.
 
در ادامه چند نفر از بسيجيان، مشکلات و نقطه نظرات خود را بازگو کردند.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۳:۲۹

27 Dec 2019