۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۳۶۸۱۲

پنجمين دوره انتخابات شوراي هيئت هاي مذهبي در شهرستان لردگان برگزار شد

سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان لردگان، از برگزاري پنجمين دوره انتخابات شوراي هيئت هاي مذهبي اين شهرستان خبر داد.
پنجمين دوره انتخابات شوراي هيئت هاي مذهبي در شهرستان لردگان برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ احمد رضا خدري در اين خصوص گفت: با توجه به اينکه هيئت هاي مذهبي در امور ديني و اجراي مراسم مذهبي در مناسبت هاي مهم به فعاليت مي پردازند لازم است در محتوا بخشي به برنامه ها و ارائه الگوي صحيح برگزاري مراسم راهکار هايي ارائه شود .

وي افزود : در زمان کنوني که دشمن با تمام توان خود قصد دارد هدف هاي انقلاب و اسلام ناب محمدي را با هر روشي به  انحراف و بيراهه بکشاند مهمترين وظيفه شوراي هيئت هاي مذهبي ساماندهي و نظارت بر برنامه هاي هيئت ها است که در بحث ساماندهي سازمان تبليغات از سال  1394 اقدام به راه اندازي سامانه طوبي کرده است و از همه مسئولين هيئت هاي مذهبي که در سامانه طوبي ثبت نام نکردند خواست که براي ساماندهي  هيئت  مذهبي خود در اين سامانه ثبت نام کنند .

 خدري در ادامه گفت: هريک از نامزدهاي پنجمين دوره انتخابات شوراي هيئت هاي مذهبي به ارائه برنامه ها و نقطه نظرهاي خود پرداختند و راي گيري با حضور 107 نفر از مسئولين هيئت هاي مذهبي شهرستان برگزار شد که در پايان ولي بويري 90 راي ، محمد يوسف خالدي 63راي، حسين احمدي دوم 61 راي، شمسي شريفي ريگي  59 راي، فيروز بابامير 58 راي، ابراهيم جمالي 55 راي، اعظم مرتضوي فرد 50راي، زهرا خالدي 50 راي، سيد داراب موسوي بيدلي 44 راي  از آرا ماخوذه را کسب کردند.

سرپرست اداره تبليغات اسلامي شهرستان لردگان بيان داشت: با توجه به دستورالعمل و تعداد هيئت هاي مذهبي در اين شهرستان 7 نفر به عنوان عضو اصلي و 2 نفر به عنوان عضو علي البدل در اين دوره انتخابات تعيين مي شوند. که آقايان ولي بويري، محمد يوسف خالدي، حسين احمدي دوم، شمسي شريفي ريگي، فيروز بابامير، ابراهيم جمالي و خانم اعظم مرتضوي فرد به عنوان اعضا اصلي انتخاب شدند و زهرا خالدي و سيد داراب موسوي بيدلي به عنوان اعضا علي البدل پنجمين دوره انتخابات شوراي هيات مذهبي انتخاب شدند.

گفتني است اين انتخابات 5 آبان 96 همزمان با سراسر کشور با حضور همه اعضا ستاد مرکزي انتخابات در اداره تبليغات اسلامي شهرستان برگزار شد.

انتهاي پيام1022ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۵:۱۰

8 Jan 2020