۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۳۲۸۵۲
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

اقتصاد مقاومتی، باید عملی شود/تقویت بسیج شعار ما در ابتدای حرکت است

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به شعارهاي مقام معظم رهبري در طي سال هاي متمادي به عنوان شعار سال، مي بينيم که در سال گذشته فقط اقتصاد بود و الان اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل، اصل عمل به اين موضوع اضافه شد بخاطر اينکه تلنگري براي تمامي مجموعه ها باشد که فقط حرف نباشد و عمل هم صورت بگيرد.
اقتصاد مقاومتی، باید عملی شود/تقویت بسیج شعار ما در ابتدای حرکت است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی زنگ خبر؛ سردار علی محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان در ديدار با امام جمعه شهر بن فعاليت هاي مذهبي در شهرستان بن را قابل تقدير دانست و افزود: با توجه به برگزاري با شکوه مراسم هاي مذهبي و ايجاد هويت غني ديني در شهرستان بن بي ترديد فعاليت هاي نهاد نمايندگي ولي فقيه در بن مثمر ثمر بوده است.

وي در ادامه اظهار داشت: همواره سپاه و بسيج در تمامي عرصه هاي فرهنگي، اجتماعي و مذهبي حضور پررنگ و تاثيرگذاري داشته و همواره تمام تلاشمان اين بوده است که فرامين و دستورات مقام عظمي ولايت را به بهترين شکل به ثمر برسانيم و اعلام مي کنيم در همه عرصه براي کمک و بهبود شرايط سپاه تمام قد ايستاده است.

اقتصاد مقاومتی باید عملی شود

سردار اکبري افزود: با توجه به شعارهاي مقام معظم رهبري در طي سال هاي متمادي به عنوان شعار سال، مي بينيم که در سال گذشته فقط اقتصاد بود و الان اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل، اصل عمل به اين موضوع اضافه شد بخاطر اينکه تلنگري براي تمامي مجموعه ها باشد که فقط حرف نباشد و عمل هم صورت بگيرد.

تجهيز بسيج به صلاح بصيرت

وي با بيان اينکه شعار ما در ابتداي حرکتمان تقويت بسيج است گفت: ما در حال حاضر در يک فضاي حقيقي و يک فضاي مجازي سير مي کنيم، که در اين فضاي مجازي تلاش دشمنان ما بر دوري مردم از مسجد، سپاه و روحانيت است، شعار تقويت بسيج بدين معنا که تجهيز بسيج به صلاح بصيرت است و هدف مهم بعدي پايگاه هاي مسجد محور است و اگر مسجدي نباشيم و مردم در مساجد حضور پيدا نکنند، نمي توانيد در صحنه هاي مختلف انقلاب که نياز داريد مردم حضور پيدا کنند.

شهرستان بن يکي از شهرستان هاي ديني و مذهبي استان

حجت الاسلام ميرافضلي امام جمعه بن نيزضمن تقدير و تشکر از حضور فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختياري در شهرستان بن گفت: حقيقتا سپاه در تمامي عرصه ها چه در امر دفاعي و چه در بحث فرهنگي به بهترين شکل ايفاي نقش کرده است.

امام جمعه بن افزود: شهرستان بن يکي از شهرستان هاي ديني و مذهبي است و شايد يکي از بزرگترين سرمايه ها و تنها سرمايه اين شهرستان همين بنيه قوي معنويت و دين داري اين مردم است.

لزوم ایجاد خاکریز های فرهنگی در دفاع از جوانان

وي با بيان اين که اين مردم همواره در تمامي مسائل پيش گام هستند گفت: بطور مثال مي توان از حضور چشمگير مردم در نماز هاي جمعه هر هفته، شرکت مردم در ايام محرم و صفر و يا در تمامي مناسبات مذهبي سال و در مراسم هاي موجود در سطح شهرستان که تمامي اين ها نشان از آمادگي و پذيرش اين شهرستان براي اجرا و انجام کار هاي فرهنگي است

وي در ادامه افزود :شهرستان بن متاسفانه از نقطه مقابل هم شهرستاني آسيب پذير است، چون مردمي پاک و ساده و بي آلايش در اين شهر هستند که ممکن است به سادگي مورد هجمه دشمن قرار بگيرند و در اين موارد مي طلبد که دوستان فرهنگي و کساني که در سنگر هاي فرهنگي فعاليت دارند يک خاکريز هايي را ايجاد کنند که اين آسيب هامستقيما به تنه جوانان ما نخورد.

وي در پايان افزود: بنده از تمامي دوستان فرهنگي و غيرفرهنگي خواهشمندم که از وضعيت فرهنگي شهرستان بن حمايت و فعاليت ها را توسعه بدهند و البته کارهاي فرهنگي بسياري انجام شده است اما اين ها اصلا کافي نيست و توجه هاي زيادي را مي طلبد.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۰:۴۹

28 Dec 2019