۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۲۹۸۹۲
مسئول تربيت و آموزش سپاه فارسان:

شعار محوري طرح جوانه اي صالحين نشاط و تعالي با محوريت اقتصاد مقاومتي است

مسئول تربيت و آموزش سپاه فارسان گفت: اجراي برنامه هاي کار آفريني و توليدي همسو با اقتصاد مقاومتي از جمله اهداف طرح جوانه هاي صالحين است که شعار محوري طرح جوانه اي صالحين نشاط و تعالي با محوريت اقتصاد مقاومتي است.
شعار محوري طرح جوانه اي صالحين نشاط و تعالي با محوريت اقتصاد مقاومتي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، حجت الاسلام و المسلمين عبدالله رئيسي در رابطه با طرح جوانه هاي صالحين گفت : اين طرح در 26 پايگاه بسيج شهرستان فارسان به منظور پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بسيجي خواهر و برادر در حال اجرا است.

وي تصريح کرد:شعار محوري طرح جوانه اي صالحين نشاط و تعالي با محوريت اقتصاد مقاومتي است و اجراي برنامه هاي کار آفريني و توليدي همسو با اقتصاد مقاومتي و تقويت مباني ديني و اسلامي و ملي وبرنامه هاي ورزشي، تفريحي، هنري مانند برگزاري مسابقات ورزشي گوناگون و برگزاري کلاسهاي آموزش قرآن کريم و اردوهاي سياحتي زيارتي و علمي و آموزشي و برگزاري کلاسهاي تبيين سبک زندگي اسلامي و... از جمله برنامه هايي هستند که در قالب اين طرح در حال اجرا مي باشد.

ايشان در ادامه افزود:در اين طرح تقريباً 5200 نفر بسيجي خواهر و برادر شهرستان فارسان سازماندهي شده اند و از دوره هاي آموزشي مختلفي برخوردار مي شوند.


انتهاي پيام1022ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۸:۳۹

28 Dec 2019