۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۳۳۶۶۲
رئیس دانشگاه شهرکرد

شهدا رسالتی از جنس آگاهی و حرکت بر دوش ما گذاشته اند

رئیس دانشگاه شهرکرد به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا بیانیه‌ای صادر کرد.
شهدا رسالتی از جنس آگاهی و حرکت بر دوش ما گذاشته اند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، شایان شامحمدی رئیس دانشگاه شهرکرد به مناسبت ۲۲ اسفند سالروز بزرگداشت شهدا بیانیه ای منتشر کرد که به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحین

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًاج بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ»(آل عمران،۱۶۹)

۲۲ اسفند سالروز بزرگداشت شهدا، روزی به بلندای آسمان حقیقت و به عمق دریای معرفت است؛ روز بزرگداشت یاد و خاطره شهدایی که مشعل‌های پرفروغ بصیرت، مقاومت و آرمان‌گرایی ملت آزاده ایران شدند تا جهان به این باور برسد که ایران اسلامی از تشعشع پرتو شهدا، زنده و پویاست.

شهدا رسالتی از جنس آگاهی و حرکت بر دوش ما گذاشته اند. ما به وجود چنین اسطوره‌هایی افتخار می‌کنیم و برخود می‌بالیم و آرمان‌های آنان را همواره هدایت‌گر راه خود می دانیم. بی شک بزرگداشت یاد و خاطره شهدا تکلیفی بر همه ما برای احیا ارزش‌های والا و مقدس مورد تأکید امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب و تمامی شهدای معزز است.

وصف عظمت مقام شهید در قالب الفاظ نمی‌گنجد و کلمات از توصیف آن عاجز است؛ بی‌شک تجلیل و تعظیم شهدا، عمل به وصایای آنها، تکریم خانواده‌های معظم شهدا و اهتمام ویژه برای تحقق آرمان‌های شهیدان به عنوان یک تکلیف همگانی برای نیل به قله‌های عزت و تعالی تداوم خواهد داشت زیرا هرگونه غفلت و انحراف از این مسیر نورانی هزینه‌های سنگینی را به دنبال خواهد داشت.

ما دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد ضمن گرامیداشت این روز عزیز و پاسداشت همه شهیدان ایران اسلامی و از جمله ۸ شهید دانشگاه شهرکرد، از همه دانشگاهیان دعوت می کنیم تا روز ۲۲ اسفند ماه، با حضور گسترده خود در گلزار مطهر شهدا، ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر با آرمانهای این عزیزان و امام شهدا تجدید میثاق نمايند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۱:۱۵

27 Dec 2019