۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۳۵۶۴۲
راهیان نمی‌گذارد شعله فروزان دفاع مقدس خاموش شود

اعزام خانواده شهدای استان به محل شهادت عزیزانشان در غرب کشور/هشت کاروان از جبهه‌های غرب تا 13 شهریور دیدن می‌کنند

مسئول اردویی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: در جمع زائران علاوه‌بر خانواده شهدا مادر شهید علی‌پناه علیخانی و فرزند شهید سردار غلامرضا کاووسی هم حضور داشتند که از محل شهادت فرزند و پدر شهیدشان دیدار کردند.
اعزام خانواده شهدای استان به محل شهادت عزیزانشان در غرب کشور/هشت کاروان از جبهه‌های غرب تا 13 شهریور دیدن می‌کنند
عبدالله جمشیدی مسئول اردویی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در مراسم پایانی و بدرقه اولین کاروان راهیان نور استان که در اردوگاه شهید یزدان پناه شهر سنندج بعد از نماز صبح امروز برگزار شد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ ضمن اشاره به قیام و انقلاب بی بی زینیب (س) که نگداشت شعله فروزان و تابناک قیام و انقلاب آقا امام حسین (ع) خاموش شود و انقلاب ایشان را برای ابد ماندگار کرد اظهار کرد: راهیان نور هم که حضرت آقا از آن به‌عنوان یک فن‌آوری برای استخراج ثروت عظیم معارف دفاع مقدس یاد کردند نمی‌گذارد شعله فروزان دفاع مقدس خاموش شود و اشعه‌های تابناک این حماسه عظیم و ماندگار مسیر حق و حقیقت را فراروی جوانان انقلابی و مومن قرار می‌دهد.


وی ادامه داد: اولین کاروان راهیان نور غرب کشور چهار روز پیش به این مناطق اعزام شدند و امروز آخرین روز این اعزام است.

مسئول اردویی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه در این کاروان ۲۵۰ نفر از از زائرین شامل پیشکسوتان جهاد و شهادت، طلاب خواهر حوزه علمیه و بسیجیان شهرکرد حضور داشتند یادآور شد: بازدید از یادمان‌های بوالحسن، بیرانوند، تپه‌های الله اکبر و پاسگاه افسران کردستان از برنامه‌های کاروان بود و شب گذشته رزمایش رزمی-فرهنگی راهیان نور برگزار شد.

جمشیدی گفت: در جمع زائران علاوه‌بر خانواده شهدا مادر شهید علی‌پناه علیخانی و فرزند شهید سردار غلامرضا کاووسی هم حضور داشتند که از محل شهادت فرزند و پدر شهیدشان دیدار کردند.


وی با بیان اینکه هفت اعزام دیگر در برنامه داریم که تا ۱۳ شهریور ادامه دارد افزود: چهاردهم مرداد دانشجویان استان به مناطق جنگی غرب اعزام می‌شوند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از مادر شهید علیخانی و فرزند عزیز سردار شهید جبهه‌های غرب کردستان شهید کاووسی که همراه کاروان بودند تجلیل و لوح یاد بودی از طرف مرکز اردویی به این عزیزان اهدا
شد.





انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۶:۱۵

27 Dec 2019