:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> چهارمحال و بختياري به يك كارگاه عمراني تبديل شده است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۲۹۶۱۲
استاندار در نشست با معاون رئيس جمهوري:

چهارمحال و بختياري به يك كارگاه عمراني تبديل شده است

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اين استان در چند سال اخير به يك كارگاه عمراني و سازندگي تبديل شده است.
چهارمحال و بختياري به يك كارگاه عمراني تبديل شده است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از بام ايران خبر، قاسم سليماني دشتكي استاندار چهارمحال و بختياري در نشست با معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور تأكيد كرد: با تخصيص به موقع اعتبارات و تكميل و بهره‌برداري از طرح‌هاي نيمه‌تمام، شاخص‌هاي توسعه‌اي استان ارتقا مي‌يابد.

وي در نشست ديگري با رئيس شركت ساخت و توسعه زيرساخت‌هاي حمل و نقل كشور افزود: پروژه‌هاي توسعه زيرساخت‌هاي حمل و نقل چهارمحال و بختياري در سطح ملي پيگيري مي‌شود.

سليماني دشتكي تصريح كرد: باتوجه به قرار گرفتن چهارمحال و بختياري در مسير ارتباطي فلات مركزي و بنادر جنوب ايران توسعه زيرساخت‌هاي حمل و نقل در اين استان در دستور كار مسئولان ملي و استاني است.

وي بيان داشت: چهارمحال و بختياري بهترين، كوتاه‌رين و مقرون به صرفه‌ترين مسير ارتباطي استان‌هاي جنوب و جنوب غرب كشور در جابجايي بار و مسافر محسوب مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۵:۵۶

5 Mar 2020