۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۳۷۵۳۲
رئيس اداره دامپزشکي شهرستان اردل:

کشف و معدوم سازي 200 کيلوگرم گوشت فاسد دراردل

رئيس اداره دامپزشکي شهرستان اردل از کشف و معدوم سازي 200 کيلو گرم گوشت فاسد و غير قابل مصرف در اين شهرستان خبر داد.
کشف و معدوم سازي 200 کيلوگرم گوشت فاسد دراردل
به گزارش جهانبین نیوز، دکتر داود ربيعي رئيس اداره دامپزشکي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: ۲۰۰ کيلو گرم گوشت فاسد و غير قابل مصرف توسط بازرسان دامپزشکي در ۶ واحد عرضه در سطح شهرستان اردل جمع آوري و معدوم شد.

دکتر ربيعي نظارت بر تمام مراحل توليد، حمل و نقل و عرضه فرآورده‌هاي دامي را از وظايف مهم دامپزشکي دانست و تصريح کرد: اين امر مانع از انتقال بيماري‌هاي منتقله از اين فرآورده‌ها به جمعيت انساني مي‌شود.

وي توصيه کرد: شهروندان از خريد هرگونه فرآورده خام دامي به ويژه گوشت قرمز از مراکز غير مجاز خودداري کنند و حتما به برچسب دامپزشکي و تاريخ انقضا درج شده بر روي لاشه توجه کنند.

رئيس شبکه دامپزشکي شهرستان اردل ضمن تقدير از گزارش به موقع اين مورد، گفت: شبکه دامپزشکي در راستاي تامين امنيت غذايي شهروندان به صورت مستمر نظارت ها و پايش هاي خود را انجام مي دهد، اما گزارشات مردمي نيز براي ما بسيار حاىز اهميت است و در کاهش تخلفات نيز راهگشا خواهد بود.

ربيعي در پايان از مردم شهرستان اردل خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتي در خصوص فرآورده هاي خام دامي با شماره ۳۴۳۴۲۲۳۴ تماس حاصل فرمايند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۶:۴۵

29 Dec 2019