۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۲۰۵۱۲
معاون آموزشی سازمان مدارس کشور :

نیاز اول امروز در دنیا، نیاز به متخصصین و نخبگان علوم و معارف اسلامی است

معاون آموزشی سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی گفت: دنیا در حال حاضر تشنه علوم و معارف اسلامی است، مطمئن باشید نیاز اول امروز در دنیا، نیاز به متخصصین و نخبگان علوم و معارف اسلامی است.
نیاز اول امروز در دنیا، نیاز به متخصصین و نخبگان علوم و معارف اسلامی است
به گزارش جهانبین نیوز، معاون آموزشی سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در جمع دانش آموزان دبیرستان های علوم و معارف اسلامی بروجن گفت: هدف سازمان تبلیغات اسلامی از ورود به بحث آموزش و راه اندازی مدارس علوم و معارف اسلامی در درجه اول تربیت نیروی انسانی نخبه در مسائل معارف اسلامی در زمان حاضر و آینده است.

بهرام سری افزود: بیایید خادم دین و انقلاب باشیم و این مهم به دست نمی آید مگر با تغییر دید مان به مسائل و روابط .

وی گفت: نگاه والدین به فرزند و فرزند به والدین، باید قبل از نگاه رابطه ی پدر و فرزندی، باید رابطه ی ولایی باشد و این یعنی ما قبل از اینکه بافرزندانمان رابطه ی پدر و فرزندی داشته باشیم باید بدانیم که ما در درجه اول با هم شیعه و پیرو اهل بیت هستیم.

سری به اشاره به زیارت پر فیض عاشورا خاطر نشان کرد: مهم ترین بند از زیارت عاشورا از دید حاضرین در مجموعه ی مدارس صدرا جمله ی « اِنّى سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَكُمْ وَحَرْبٌ لِمَنْ حارَبَكُمْ وَ وَلِىُّ لِمَنْ والاکُمْ وَ عَدُوُّ لِمَنْ عاداکُمْ» است .

معاون آموزشی سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا تصریح کرد: دانش آموزان دبیرستان های علوم و معارف اسلامی سربازان دین و ولایت هستند و با بینش و بصیرت و تلاش شبانه روزی جلوی جنگ فرم دشمن که بخشی از ان ایجاد شبهات در زمینه های مختلف است ایستاده اند .

وی در ادامه سخنان خود اذعان کرد: کانال ارتباطی خدا با بندگانش قلب آنهاست، و برای تطهیر قلوب خود باید به خودسازی و تهذیب نفس توجه ویژه ای داشته باشید .
سری با اشاره به هجمه عظیم رسانه های غربی و فعالیت های عظیم فضای مجازی و شبکه های اجتماعی موبایلی تأکید کرد: در خواست ما از دانش آموزان این است که مراقب رسانه های و دسیسه های دشمنان باشید .

وی گفت: دنیا در حال حاضر تشنه علوم و معارف اسلامی است، مطمئن باشید نیاز اول امروز در دنیا، نیاز به متخصصین و نخبگان علوم و معارف اسلامی است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۲:۴۵

16 Feb 2020