۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۲۲۵۹۲
فرمانده سپاه بروجن:

فتح خرمشهر بايد مبناي الگو گيري کشورهاي در حال مبارزه قرار گيرد

فرمانده سپاه بروجن گفت: فتح خرمشهر و نمونه هاي متعدد پيروزي و مجاهدت دلاوران و مجاهدان ايراني که در سالهاي دخشان دفاع مقدس شکل گرفت و در کلام بزرگان انقلاب در ادبيات نظام اسلامي به عنوان قعر ارزشهاي اسلامي بيان شد بايد مبناي الگو گيري کشورهاي در حال مبارزه قرار گيرد.
فتح خرمشهر بايد مبناي الگو گيري کشورهاي در حال مبارزه قرار گيرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، علي کيهاني در مراسم صبحگاه مشترک نيروهاي نظامي و انتظامي در سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: ميدانهاي عمليات تخريب هويت انساني که امروزه با چاشني قدرت شکننده استکبار در مناطق مسلمان نشين فلسطين، عراق و افغانستان و در روزها و ماه هاي گذشته در يمن طراحي شده معرکه نبرد بين حق و باطل است و ان شاء ا... با نصرت الهي، مقاومت و پايداري مبارزان مقاوم اسلامي و حمايت جامعه مسلمانان دنيا منهدم خواهد شد.

کيهاني افزود: انفجار غيرت اسلامي ميمنه دروغين مستکبران و جيره خواران مزدور منطقه به ويژه اعراب جاهل سعودي را فرو خواهد ريخت..

وي گفت: به مسلمانان مقاوم کشورهاي مبارز اسلامي خصوصا مردم مظلوم يمن توصيه ميکنيم با الهام گيري و الگوبرداري از ايران سرافراز که قرن ها در زمان حکومت شاهان هواپرست و بعد از آن در سالهاي جنگ تحميلي به مدد الطاف الهي در برابر زياده خواهي استکبار با رشادت هاي بينظير استقامت کرد و اسناد محکمي چون فتح حماسي و آرماني خرمشهر از اين مجاهدت ها جامانده است در برابر جهل جامعه گمراه و منحرف استبداد ايستادگي کنيد که به فضل الهي نصرت و پيروزي از آن شماست.

کيهاني ادامه داد: فتح خرمشهر و نمونه هاي متعدد پيروزي و مجاهدت دلاوران و مجاهدان ايراني که در سالهاي دخشان دفاع مقدس شکل گرفت و در کلام بزرگان انقلاب در ادبيات نظام اسلامي به عنوان قعر ارزشهاي اسلامي بيان شد بايد مبناي الگو گيري کشورهاي در حال مبارزه قرار گيرد.

فرمانده سپاه بروجن با بيان اين که هنوز نقشه ها و طراحي هاي عملياتي زيادي براي به زانو درآوردن ايران طرح ريزي مي شود، تصريح کرد: از جمله برنامه ريزي هاي ضد فرهنگي با هدف استحاله فرهنگي و برنامه هاي ضد سياست نظام در زمينه هاي هسته اي و پيشرفتهاي علمي همه در راستاي تخريب هويت ديني و ولايي ايران اسلامي است.

کيهاني در پايان گفت: به تيم مذاکره کننده هسته اي تاکيد مي شود با در نظر گرفتن خطوط قرمزي که توسط مقام معظم رهبري به عنوان حريم نظام ترسيم شده است عزت و عظمت کشور را در نظر گرفته تا با تبعيت از فرامين معظم له شاهد فتوحات تاريخي ديگري براي سرافرازي انقلاب در صحنه بين المللي باشيم.

گفته ميشود مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت سالروز فتح خرمشهر با حضور نيروهاي نظامي، انتظامي،بسيجيان، مسئولين ادارات بروجن و خانواده هاي معظم شهدا صبح امروز در سپاه ناحيه بروجن برگزار شد.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۹:۲۱

28 Dec 2019