۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۲۲۹۵۲
عضو شوراي اسلامي شهر اردل:

دولت به توليد داخلي اهميت بيشتري دهد

عباس خلیلی گفت: دولت به توليد داخلي اهميت بيشتري دهد زيرا اوج گيري توليد داخلي باعث کاهش تورم و شکست تحريم هاي ظالمانه دشمنان مي شود.
دولت به توليد داخلي اهميت بيشتري دهد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، عباس خليلي عضو شوراي اسلامي شهر اردل در جواب این سوال که چگونه مي توانيم واردات خارجي را کم کنيم اظهار داشت: دولت به توليد داخلي اهميت بيشتري دهد زيرا اوج گيري توليد داخلي باعث کاهش تورم و شکست تحريم هاي ظالمانه دشمنان مي شود.

خليلي با بيان اين‌كه رهبر معظم انقلاب پس از جهاد اقتصادي بحث توليد داخلي را كه بيشتر رويكرد مبارزه با تحريم را تعقيب مي‌كند مطرح فرمودند، گفت: وقتي توليد داخلي اوج مي‌گيرد تقاضا نسبت به ظرفيت‌هاي خارجي كاهش مي‌يابد،‌ اشتغال رو به رشد مي‌رود و تورم كاهش پيدا مي‌كند و بر اين اساس افزايش اشتغال به دنبال خود ازدواج و مقابله با ناهنجاري‌هاي اجتماعي را به دنبال دارد و مي‌تواند موجب شكوفايي اقتصادي شود.

وي خاطرنشان كرد:‌ توجه كشور و مسئولان به توليدات داخلي يعني ظرفيت‌هاي اقتصادي كشور را شكوفا كرد‌ن، نقش كارآمدي نظام را بالا بردن و كشور را در بعد اقتصادي براي منطقه و دنيا نمونه و الگو كردن است.

عضو شوراي اسلامي شهر اردل با اشاره به غير فعال بودن شهرک صنعتي شهرستان اردل افزود: شهرستان اردل پتانسيل خوبي در توليدات داخلي در زمينه کشاورزي و دامداري دارد که انتظار مي رود مسئولان شهرستاني براي فعال شدن شهرک صنعتي و شکوفا شدن اين پتانسيل از سرمايه داران دعوت و هر چه زودتر شهرک صنعتي اردل را فعال کنند.


انتهای خبر/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۵۰:۳۳

11 Jan 2020