۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۱۴۷۶۲

جشنواره استانی شعر آفتاب رسالت در کوهرنگ به پایان رسید

در مراسم اختتامیه جشنواره شعر و سروده‌های آفتاب رسالت با هدف پرداختن به سیره نبوی، اثرپذیری انقلاب اسلامی ایران از سیره نبوی و همچنین قرآن و عترت که مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و امام جمعه کوهرنگ حضور داشتند از برگزیدگان این دوره تقدیر شد.
جشنواره استانی شعر آفتاب رسالت در کوهرنگ به پایان رسید
به گزارش جهانبین نیوز،سید هوشنگ موسوی مرام رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد:  سومین جشنواره شعر نبوی پس از اعلام فراخوان با استقبال بیش از 110 اثر از شاعران استانی همراه بود که پس از انجام فعالیت‌های داوری آثار از سوی هیات داوران، 6 اثر به عنوان اثر برتر معرفی و از برگزیدگان در این مراسم با اهداء لوح و هدایایی تجلیل شد.


موسوی‌مرام تصریح کرد: این جشنواره در سه بخش شعر کلاسیک، نو و گویشی برگزار شد و شهرکرد با بیشترین اثر ارسالی دارای مشارکت بیشتر شاعران در هر سه بخش از جشنواره است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهرنگ با بیان اینکه این جشنواره به مناسبت مبعث پیامبراکرم(ص) برگزار شده است، گفت: تشویق شعرای استان به سرودن اشعار آیینی در شان و مرتبت پیامبر اعظم(ص) از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی فنی و محتوایی آثار در قالب شعر کلاسیک از حسین فروزنده و سلیم غلامی در رتبه‌های دوم و سوم تجلیل شد.

موسوی‌مرام افزود: در بخش اشعار سپید نیز از حامد کریمی و اکرم میرزایی در دو رتبه دوم و سوم تقدیر و در اشعار گویشی از اسماعیل محمودی با داشتن رتبه نخست از شعر قدردانی و از اقبال فرهادی با کسب رتبه دوم در این جشنواره تقدیر شد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۸:۱۳

29 Dec 2019