۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
کد مطلب : ۱۸۷۲۲
رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل:

راهپيمايي 13 آبان در 4 نقطه شهرستان اردل برگزار مي شود

راهپيمايي يوم الله 13 آبان ماه امسال همزمان با روز عاشوراي حسيني در تمام شهرهاي اين شهرستان برگزار مي شود.
راهپيمايي 13 آبان در 4 نقطه شهرستان اردل برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز، مصطفي انصاري صبح امروز در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه با گراميداشت روز دانش‌آموز، اظهار کرد: در آموزه‌هاي ديني نيز آمده که هر جا ظلمي قيام کرد مردم براي مقابله با آن بايد در صحنه حضور داشته باشند.

انصاري، ۱۳ آبان را نمونه بارز ايستادگي در برابر ظلم و ستم دانست و گفت: در ۱۳ آبان دانش‌آموزان در کنار ديگر اقشار مردم به صحنه آمدند و از ارزش‌هاي نظام اسلامي دفاع کردند.

اين مسئول حضور مردم در راهپيمايي ۱۳ آبان را مورد تاکيد قرار داد و گفت: حضور مردم در تمام مقطع و صحنه‌هاي سرنوشت‌ساز کشور براي حمايت و ادامه راه انقلاب اسلامي ضروري است. با توجه به تحريم‌هاي کشورهاي غربي و شرايط حاکم بر منطقه حضور مردم بيهوده بودن توطئه‌هاي دشمنان را به اثبات مي‌رساند.

وي با بيان اينکه دانش‌آموزان، دانشجويان و جوانان نسل امروز در خط مقدم جبهه فرهنگي قرار دارند، گفت: حضور اين قشر در صحنه نيز آشنايي و پايبندي نسل امروز نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب را به نمايش مي‌گذارد.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل اذعان کرد: تسخير لانه جاسوسي آمريکا توسط دانشجويان در آن شرايط زماني علاقه‌مندي و وفاداري نسل جوان آن روز را به انقلاب اثبات کرد و حضور جوانان در صحنه‌هاي سرنوشت‌ساز امروز نيز بيانگر علاقه و ادامه راه انقلاب اسلامي است.

انصاري در پايان گفت: راهپيمايي ۱۳ آبان ماه امسال با حضور اقشار مختلف مردم و اعضاي تشکل هاي ديني و هيئات هاي عزاداري سيد و سالار شهيدان حضرت ابا عبدالله الحسين(ع) بعد از نماز ظهر عاشورا در 4 شهر اردل، دشتک، کاج و سرخون شهرستان اردل برگزار مي شود.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۱۴:۱۸

30 Dec 2019