۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۳۳۷۵۲
دبير ستاد نوروزي شهرداري بروجن:

برپايي 7 سفره هفت سين در شهر بروجن/ نوروزگاه بام ايران پذيراي مسافران نوروزي است

دبير ستاد نوروزي شهرداري بروجن ضمن بيان اين که هفت سفره هفت سين به مناسبت عيد نوروز در اين شهر برپا شده است، گفت: نوروزگاه بام ايران با برنامه هاي متنوع پذيراي مسافران و گردشگران است.
برپايي 7 سفره هفت سين در شهر بروجن/ نوروزگاه بام ايران پذيراي مسافران نوروزي است
به گزارش جهانبین نیوز، علي رجبي دبير ستاد نوروزي شهرداري بروجن در گفت‌وگو با خبرنگار کلار، اظهار داشت: امسال به مناسبت عيد نوروز در هفت نقطه شهر بروجن، ميدان امام (ره)، ميدان شهيد بهشتي، ميدان جهاد، ميدان بسيج، ميدان نبوت، ميدان شهيد و پل مصلي سفره هفت سين برپا کرديم.

برگزاري تورهاي بروجن‌گردي در ايام نوروز

رجبي هدف از برپايي سفره هاي هفت سين در شهر بروجن را در راستاي ترويج آداب و سنن گذشته و ايجاد محيط شاد عنوان کرد و گفت: براي اين که بتوانيم فرهنگ، تمدن و آداب و رسوم شهر را به مسافران و گردشگردان بهتر معرفي کنيم تورهاي بروجن‌گردي را در سطح شهر برگزار می کنیم.

وي با بيان اين که در حال حاضر سه دستگاه ميني‌بوس براي تورهاي بروجن‌گردي فراهم کرده ايم، گفت: براي راهنماي مسافران ايستگاه هاي سيار در نظر گرفته ايم؛ موتورسوران در ورودي شهر مستقر مي شوند و مسافران را براي پيدا کردن مسير حرکت راهنمايي مي کنند.

رجبي اضافه کرد: همچنين تلفن رايگان ۱۳۷ را براي راهنماي مسافران در نظر گرفته ايم تا گردشگران به محض ورود به شهر بتوانند نيازمندي هاي خود از قبيل درمانگاه، کشيک صنوف، نانوايان و... را برطرف کنند.

برپايي کارناوال شادي نوروزي در شهر بروجن

دبير ستاد نوروزي شهرداري بروجن در ادامه با بيان اين که در راستاي ترويج آداب و رسوم شهر بروجن کارناوال شادي متشکل از افرادي با لباس هاس محلي راه اندازي کرده ايم، گفت: کارناوال شادي به همراه مجامع سفره هفت سين و موسيقي محلي در سطح شهر به سمت پل مصلي حرکت مي کنند.

رجبي با اشاره به اين که حرکت کارناوال شادي همراه با ماشين هاي قديمي، دوچرخه، موتورسيکلت و اسکيت سوران است، خاطرنشان کرد: حرکت کارناوال شادي تا روز سيزدهم فروردين ۹۶ ادامه دارد.

نوروزگاه بام ايران پذيراي مسافران نوروزي است

وي به نوروزگاه شهر بروجن که در کنار پل تاريخي مصلي بروجن در ايام عيد نوروز برپا مي شود اشاره کرد و گفت: برنامه هاي موسيقي، بازارچه صنايع و سوغات دستي، سياه چادرهاي سنتي و سفره هاي هفت سين را براي بازديد مسافران پيش بيني کرده ايم.

رجبي فعاليت نوروزگاه را از ساعت هشت تا ۲۱ در ايام نوروز اعلام کرد و گفت: برنامه هاي موسيقي محلي در نوروزگاه هر روز بعدازظهر ساعت ۱۷ آغاز مي شود.

وي به دو ايستگاه راهنماي مسافران در ميدان جهاد و بسيج شهر بروجن اشاره کرد و گفت: امسال هم بروشور، نقشه ايران و شهر بروجن را براي راهنماي مسافران نوروزي توزيع می‌کنیم.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۲:۰۵

28 Dec 2019