۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۳۷۷۱۲
قهرمان هفشجاني در مسابقات جهانی او اسپرت:

هدفم گسترش ورزش اواسپرت در بين جوانان چهارمحال و بختياري است

قهرمان هفشجاني در مسابقات جهانی او اسپرت گفت: ورزش او اسپرت در بين جوانان چهارمحال و بختياري گمنام مانده و همه هدفم بر اين است که در آينده اين ورزش را گسترش دهم.
هدفم گسترش ورزش اواسپرت در بين جوانان چهارمحال و بختياري است
به گزارش جهانبین نیوز؛ نواب افيوني قهرمان مسابقات او اسپرت در گفت‌وگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ اظهار کرد: ۲۸ سال سن دارم و از سال ۸۰ ورزش دو و ميداني را شروع کردم.

وي تصريح کرد: در ورزش دو و ميداني موفق به کسب ۲۰۰ مقام کشوري و استاني شدم.

افيوني با اشاره به اينکه در يک حادثه تصادف از ناحيه دست مجروح شدم بيان داشت: بعد از آن اتفاق وارد ورزش او اسپرت شدم.

وي با بيان اينکه تحصيلات دانشگاهي من نيز ليسانس تربيت بدني است عنوان کرد: اولين مسابقه کشوري او اسپرت در همدان برگزار شد که موفق به کسب مدال شدم و بعد از آن به مسابقات جهاني او اسپرت ۲۱ آذر در کشور هندوستان راه پيدا کرده و مدال طلا را از آن خود کردم.

افيوني با بيان اينکه مسابقات بعدي او اسپرت در فرودين ماه است اذعان داشت: مسابقات بعدي در ژاپن برگزار مي شود.

تمام هزينه هاي مسابقات با خودمان بود

قهرمان مسابقات او اسپرت با اذعان بر اينکه متاسفانه مسئولين هيچ گونه حمايتي از ما نکرده اند بيان داشت: 6 ميليون تومان هزينه مسابقات بود که تمام هزينه را خودمان پرداخت کرديم.

افيوني ضمن قدرداني و تشکر از آقاي مجيد خسروي از شرکت خاطرافروز عنوان کرد: آقاي خسروي اسپانسر ما در اين مسابقات بودند و تلاش زيادي کردند تا ما به اين مرحله راه پيدا کنيم.

مسئولين از ما حمايت مالي بکنند

قهرمان او اسپرت گفت: ورزش او اسپرت هزينه و امکانات زيادي نمي خواهد اين حرفه را مي توان در فضاهاي باز نيز انجام داد و تنها کاري که مسئولين مي توانند براي ما انجام دهند تقبل هزينه هاي مسابقات است.

افيوني در پايان خاطرنشان کرد: ورزش او اسپرت در چهارمحال و بختياري خيلي گسترده نيست و همه تلاشم بر اين است که اين ورزش را بتوانم در استان گسترش دهم.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۸:۵۶

13 Jan 2020