۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۲۳۷۶۲
وزیر ورزش و جوانان در شهرکرد:

ادغام سازمان تربیت بدنی و جوانان اشتباه بود/ راه‌اندازی سازمان مجزا برای جوانان

وزیر ورزش و جوانان گفت: درصدد هستیم سازمان مجزایی برای ازدواج جوانان تعریف کنیم، هم اکنون ۱۷ دستگاه موظفند در امر جوانان برنامه ریزی و حمایت کنند.
ادغام سازمان تربیت بدنی و جوانان اشتباه بود/ راه‌اندازی سازمان مجزا برای جوانان
به گزارش جهانبین نیوز محمود گودرزی در سفر به استان چهارمحال و بختیاری گفت: نگاه صرف به ورزش های قهرمانی و اختصاص صرف بودجه ها به این بخش در سازمان ورزش و جوانان وجود ندارد.

وی افزود: سازمان ورزش و جوانان وارث ۲ مفهوم عمده ورزش های قهرمانی و توسعه زیر ساخت هاست که در دولت های گذشته به هر قیمتی و در هر منطقه ای در خصوص فضاهای ورزشی کلنگ زنی شده است که با توجه به اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی این سازمان که نیمی از آن سهم فدراسیون هاست در ۴۰ یا ۵۰ سال اخیر نمی توان به ۴ هزار پروزه نیمه رها شده ورزشی رسیدگی کرد.

وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: در چهارمحال و بختیاری ۲۵ طرح ورزشی مصوب شده است که ۶ پروژه آن در سال های گذشته افتتاح شده ، ۴ پروژه هم امسال افتتاح می شود و مابقی آنها در سال های آینده افتتاح خواهد شد.

گودرزی خاطرنشان کرد: تلفیق ۲ سازمان تربیت بدنی و جوانان در دولت قبل بدون مطالعه بود زیرا در حوزه جوانان از کارکرد ۷ معاونت بزرگ در این تلفیق کاسته شده است.

وی گفت: درصدد هستیم سازمان مجزایی برای ازدواج جوانان تعریف کنیم، هم اکنون ۱۷ دستگاه موظفند در امر جوانان برنامه ریزی و حمایت کنند.

وزیر ورزش و جوانان هشدار داد: مقدار زمان گفتمان در خانواده ها در ۴۰ سال قبل نزدیک به ۶ ساعت بوده است اما امروز این زمان به ۲۵ دقیقه کاهش یافته و بیشترین وقت جوانان صرف فعالیت در فضای مجازی و شبکه های تلویزیونی می شود که این موضوع خطر بزرگی برای نسل جوان کشور ماست.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۱:۰۳

31 Dec 2019