۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۳۶۲۷۲
اخبار نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری/

توقيف ميلياردي كالاي قاچاق در چهارمحال و بختياري/دستگیری ۱۰ سارق با ۱۴ فقره سرقت

ماموران فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختیاری طي ۲۴ ساعت گذشته ۱۰سارق را با ۱۴ فقره سرقت، در استان دستگير كردند.
توقيف ميلياردي كالاي قاچاق در چهارمحال و بختياري/دستگیری ۱۰ سارق با ۱۴ فقره سرقت
به گزارش جهانبین نیوز؛ در پي وقوع چندين فقره سرقت موتورسيكلت، داخل خودرو، احشام، قطعات خودرو، كيف قاپي، منزل و اماكن خصوصي رسيدگي به موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران فرماندهي انتظامي استان، قرار گرفت.

ماموران پليس آگاهي استان، شهركرد، كوهرنگ، سامان، كيار، لردگان، بن و اردل با انجام اقدامات گسترده پليسي و بررسي آثار و علائم به جا مانده در صحنه هاي سرقت موفق شدند ۱۰ سارق را دستگير كنند.

بر اساس تحقيقات علمي و فني پليس، سارقان به ۱۴ فقره سرقت موتورسيكلت، داخل خودرو، احشام ،قطعات خودرو، كيف قاپي، منزل و اماكن خصوصي اعتراف كردند كه متهمين جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

توقيف ميلياردي كالاي قاچاق در چهارمحال و بختياري

سردار غلامعباس غلام زاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: به دنبال كسب خبري مبني بر حمل كالاي قاچاق از محورهاي مواصلاتي استان به سمت استان هاي مركزي كشور، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان لردگان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران طي عمليات ايست و بازرسي در محور "ياسوج – لردگان" به یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل بار مشکوک و آن را متوقف كردند.

اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: در بازرسي از اين خودرو يك هزار و ۱۸۰ عدد ادكلن و ۳۱۰ ثوپ البسه قاچاق به ارزش يك ميليارد ريال كشف و يك نفر نيز دستگير شد.

زنده کردن خاطرات دفاع مقدس اقدامی ارزشمند و ماندگار است

سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری در مراسم صبحگاه عمومي كاركنان فرماندهي انتظامي استان با اشاره به فرمايشات گهربار مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم انتظامي گفت: معظم له نقشه راه ناجا را به زيبائي ترسيم فرمودند و سه مؤلفه توكل به خدا، ارتباط صميمي با آحاد مردم و اجراي قاطعانه قانون رابراي ناجا ضروري بيان كردند.

وي اجراي دقيق محورهاي بيانات رهبر معظم انقلاب را از راهبردهاي مهم نيروي انتظامي در آينده ارزيابي كرد و گفت: حمايت هاي بي شائبه رهبري عظيم الشان ازنيروي انتظامي پشتوانه اي عظيم در اجراي مآموريت هاي محوله است و فرزندان ملت در راه تثبيت امنيت مردم همانند گذشته و بلكه با روحيه اي مضاعف از هيچ تلاشي فروگذار نخواهد كرد.

سردار غلامزاده عملكرد 6 ماهه گذشته نيروي انتظامي استان را مطلوب ارزيابي كرد و گفت: موفقيت هاي چشم گير كاركنان انتظامي استان در حوزه هاي پيشگيري و كاهش جرائم امنيت هرچه بيشتر را براي مردم شهيد پرور استان به ارمغان آورده است.

فرمانده انتظامي استان حضور هدفمند و برنامه ريزي شده پليس را در سطح جامعه عاملي مهم در پيشگيري از جرائم برشمرد و بيان كرد: ما بايد به گونه اي در اجراي ماموريت ها برنامه ريزي كنيم كه با استفاده از ظرفيت هاي موجود حداكثر بهره وري را در كاهش و پيشگيري از جرائم داشته باشيم.

وي با اشاره به فرارسيدن هفته دفاع مقدس با تاكيد بر مشاركت حداكثري فرماندهي انتظامي استان در اجراي برنامه هاي فرهنگي اين ايام گفت: زنده كردن خاطرات دفاع مقدس و نهادينه كردن اين فرهنگ غني بين مردم به ويژه جوانان كاري بسيار ارزشمند و ماندگار خواهد بود.

در پايان اين مراسم به ۱۹نفر از كاركنان فرماندهي انتظامي استان به لحاظ جديت در امورات محوله و حسن انجام وظيفه در حوزه هاي مبارزه با مواد مخدر و امنيت عمومي توسط سردار"غلامزاده" لوح تقدير، پاداش نقدي و ارشديت اهداء شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۵۸:۲۹

11 Apr 2020