۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ تير ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۶۷۰۵
امام جمعه شهركرد:

شهید استکی مانند دیگر شهدای استان مایه افتخار و عزت مردم استان است

شهادت شهید ترور، شهید استکی مانند دیگر شهدای استان مایه افتخار و عزت مردم استان است و باید تا می‎توان نقش این شهیدان را در افشای چهره واقعی نفاق با استفاده از برنامه هاي فرهنگي پررنگ نمود.
شهید استکی مانند دیگر شهدای استان مایه افتخار و عزت مردم استان است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام محمدعلي نكونام در خطبه هاي نماز جمعه شهركرد با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهاركرد: ماه شعبان ماه تمرین تقوا و پرهیزکاری و آمادگی روح و جان و ماه مبارک رمضان ماه بهره‌گیری از همه فضایل و برکات است و لازم است انسان با ذکر الهی و استغفار از درگاه خداوند خود را برای ورود به ماه پر برکت رمضان آماده کند.
نکونام، بر ضرورت آماده کردن مساجد برای ورود به ماه رمضان تاکید کرد و گفت:مسجد یکی از مهمترین مراکز دینی ما مسلمانان به شمار می‎رود و ضروری است تا در جذب جوانان به این مرکز از برنامه‌های مفرح دینی و مذهبی بهره گرفت. و جهت برگزاری هرچه بهتر ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان لازم است همه دستگاه‌های فرهنگی استان با هم همکاری و تعامل داشته باشند.
وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۷ تیراز جمله شهادت شهید بهشتی، اظهار کرد: شهادت شهيد بهشتي در هفتم تير ماه حادثه بزرگي است كه مسير و جهت حركت انقلاب اسلامي را شفاف كرد و خط بني صدر را از خط شهيد بهشتي جدا کرد و چهره منافقانه برخي جريان هاي سياسي كشور را نمایان کرد.
نکونام افزود: گرچه در كشور باز هم شاهد فعاليت یکسری جريان هاي باطل كه با ولايت فقيه فاصله دارد، هستيم که این جريان ها اگر تقويت شود، شاهد فاجعه هاي تلخ ديگري مانند هفتم تير خواهيم بود.
وی در ادامه به شهید ترور ۷ تیر استان اشاره کرد و گفت: شهید استکی مانند دیگر شهدای استان مایه افتخار و عزت مردم استان است و باید تا می‎توان نقش این شهیدان را در افشای چهره نفاق درقالب برنامه هاي فرهنگي پررنگ نمود.
وي همچنين در بخش ديگر خطبه ها گفت: تاريخ ايران مبين دشمني آمريكا با نظام جمهوري اسلامي است و رفتارهاي سردمداران اين كشور نشان مي دهد كه آنها از عناد و كينه ورزي با جمهوري اسلامي دست برنداشته اند.
امام جمعه شهركرد، حمايت آمريكا از منافقان و صدام، هدف قرار دادن هواپيماي مسافربري و مسدود كردن دارايي هاي ايران را تنها چند نمونه از موارد دشمني آمريكا با ملت ايران عنوان و اظهاركرد: آمريكا با ملت ايران دشمني مي كند و ملت ايران هرگز با دشمن سازش نمي كند.
نکونام با بیان اینکه تا نظام جمهوری اسلامی برقرار است دشمنی آمریکا ادامه داد، افزود: این در حالی که ملت ایران هم هیچگاه حاضر نمی‎شوند با چنین دشمنی سازش کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۰۹:۵۷

6 Feb 2020