۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۴
کد مطلب : ۸۵۲۳
خواجه مرغی خبر داد:

سانحه رانندگی در محور سبزوار شاهرود ۱۹ کشته و زخمی برجای گذاشت

شاهرود _فرمانده پلیس راه شاهرود ضمن اشاره به برخورد یک دستگاه کامیون بنز با پنج دستگاه سواری و یک دستگاه تریلی گفت: در این سانحه متاسفانه ۱۰ نفر از هموطنانمان کشته و ۹ نفر زخمی شدند.
سانحه رانندگی در محور سبزوار شاهرود ۱۹ کشته و زخمی برجای گذاشت
به گزارش جهانبین نیوز سرگرد حمید خواجه مرغی  در تشریح حادثه برخورد یک دستگاه کامیون بنز با شش دستگاه خودرو در لاین شمالی محور مواصلاتی شاهرود سبزوار که در ۸۰ کیلومتری شاهرود به وقوع پیوست، اظهار داشت: علت اصلی این حادثه توسط کارشناسان این فرماندهی در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه هفت نفر از سرنشینان دو دستگاه پراید پس از برخورد با این کامیون متاسفانه کشته شدند، تصریح کرد: یک دستگاه پژو پارس نیز در برخورد با کامیون مذکور به همراه آن به درون پل سقوط کرد که با کمال تاسف سه نفر سرنشینان پژو در دم جان باخته اند.

فرمانده پلیس راه شاهرود ضمن اشاره به اینکه یک دستگاه تریلی نیز در این صانحه دچار آسیب شد، گفت: ۹ نفر از هموطنانمان نیز که در این حادثه آسیب دیده بودن پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود اعزام شدند.

خواجه مرغی با اشاره به تردد قابل توجه زائران بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) از این محور، گفت: جاده به همت نیروهای اعزامی به منطقه پاکسازی و تردد در آن روان است.

وی در پایان، خطاب به هموطنان عزیز و کسانی که در روزهای پایانی تابستان قصد مسافرت دارند خواست تا ضمن چک کردن وسیله نقلیه خود، به هشدارهای پلیس خصوصا رعایت سرعت مطمئنه، سفر خوشی را برای همراهان خود و دیگر مسافران رقم بزنند تا دیگر شاهد این گونه حوادث ناگوار نباشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۳:۴۸

30 Dec 2019