۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱
کد مطلب : ۲۹۱۶۱
خطيب نماز جمعه بروجن:

ادعاهای حقوق بشری آمریکا مضحک است

خطیب نماز جمعه بروجن با یاد آور شدن هفته حقوق بشر، افزود: حمایت و ادعاهای حقوق بشری آمریکا مضحک و از قبیل بشرهای اسرائیلی است.
ادعاهای حقوق بشری آمریکا مضحک است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن قدردانی از حضور با شکوه مردم در مراسم راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: راهپیمایی یک خون تازه ای را در امت اسلام جاری می کند.

وی گفت: عده ای گمان نکنند که راهپیمایی و شعارها تاثیر ندارد که اگر تاثیر نمی داشت رژیم آل سعود حج را به خاطر مراسم برائت از مشرکین تعطیل نمی کرد.

حجت الاسلام سعادت فر افزود:مقام معظم رهبری پیش بینی کردند که دل تمام آزادی خواهان دنیا را شاد می کند؛ فلسطین آزاد می شود در این شبهه ای نداشته باشید.

وی با بیان این که فلسطین قطعا آزاد می شود اما بدنامی آمریکا برطرف نخواهد شد، تصریح کرد: شکی نیست بر اساس حقایقی که خداوند تقدیر فرموده خاور میانه جدید شکل خواهد گرفت؛ این خاور میانه اسلام خواهد بود.

خطیب نماز جمعه بروجن در ادامه هفته حقوق بشر را یادآور شد و افزود: حمایت حقوق بشری آمریکا یک حمایت مضحک و از قبیل بشرهای اسرائیلی است.

سعادت فر بیان با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با خانواده شهدای هفتم تیر و مدافع حرم، گفت: مهمترین منفعتی که فتنه گران می برند تطهیر دشمن و در راس آن آمریکای جنایتکار است.

وی افزود: عده ای دنبال آن هستند که رابطه گرگ و میش ایران و آمریکا را به گونه ای دیگر تفسیر کنند در حالی که سخنران ننگین کاخ سفید آمریکا این گونه می گوید ایران برای دسترسی به بازارهای بین المللی حمایت از حزب الله را کنار بگذارد؛ عاملان مالی نمی خواهند با کشوری تجارت کنند که برای تروریسم تامین مالی بکند.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: دنیای شرق و غرب اجانب واستکبار بداند ملت ایران نه تنها هرگز دست از حمایت حزب الله و همه آزادی خواهان دنیا برنخواهد داشت بلکه در سایه فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی به زودی زود پوزه ی استکبار جهانی را به خاک خواهند مالید و تمام بازارهای بین المللی دنیا را به زانوی ادب در مقابل ملت غیور ایران وادار خواهند کرد.

انتهای پیام1022ج /540 ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۱:۲۴

26 Dec 2019