۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۳۱۷۷۱
فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل:

هفته بسيج در اردل با 100 برنامه فرهنگي و ورزشي گرامي داشته مي شود

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل از اجراي 100 برنامه فرهنگي و ورزشي همزمان با گراميداشت هفته بسيج در اين شهرستان خبرداد.
هفته بسيج در اردل با 100 برنامه فرهنگي و ورزشي گرامي داشته مي شود
به گزارش جهانبین نیوز، هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه به مناسبت هفته بسيج، اظهار داشت: بسيج مستضعفان به فرمان امام خميني (ره) در سال ۵۸ تشکيل شده است که ۳۷ سال از عمر پر برکت آن مي‌گذرد.

جمشيدي اظهار کرد: هرساله سالروز تشکيل بسيج مستضعفان از ۲۹ آبان ماه تا ۵ آذر ماه به مدت يک هفته گرامي داشته مي‌شود که امسال اجراي ۱۰۰ برنامه متنوع در سطح پايگاه‌ها و رده‌هاي مقاومت بسيج شهرستان در دستور کار است.

وي با بيان اينکه بسيج وظيفه تقويت شاخص‌هاي انقلاب اسلامي را دارد، افزود: هر بسيجي بايد منبري باشد براي ترويج آموزه‌هاي اسلام و مبارزه با استکبارستيزي که در اين راستا بسيجيان وظيفه خود مي‌دانند با جديت اجراي دقيق فرمان ولايت را پيگيري کنند.

جمشيدي با اشاره به برنامه‌هاي هفته بسيج در شهرستان اردل افزود: برگزاري نمايشگاه اقتصاد مقاومتي، برپايي ايستگاه هاي صلواتي، برگزاري يادواره شهدا، عطرافشاني گلزار شهدا، برگزاري مسابقات ورزشي، افتتاح حوزه دشتک و ۳ پايگاه بسيج در روستاهاي شهرستان و خدمت رساني به مناطق محروم در قالب بسيج سازندگي از مهمترين برنامه هفته بسيج در اين شهرستان است.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل گفت: پنجم آذر همزمان با سالروز تشکيل بسيج به فرمان امام راحل اجتماع بزرگ بسيجيان با عنوان مدافع حرم قبل از خطبه‌هاي نماز جمعه برگزار مي‌شود و بعد از آن همه بسيجيان در نماز جمعه شرکت خواهند کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۸:۰۹

17 Jan 2020