۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۱۹۸۰۱
مدیرکل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد:

اجرای طرح کارزار رسانه ای پیشگیری از مصرف شیشه در استان

این طرح برای افراد سالم جامعه در حال اجرا است تا از طریق آگاه سازی و اطلاع رسانی از پیامدها و آسیب های اجتماعی مصرف مواد مخدر و بخصوص شیشه، جلوگیری به عمل آید.
اجرای طرح کارزار رسانه ای پیشگیری از مصرف شیشه در استان
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، محمد میرزایی مدیرکل بهزیستی استان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اعلام کرد در طی دوره برگزاری طرح کارزار رسانه ای پیشگیری از مصرف شیشه در استان، ۲۵۰ مشاور، در ۵۵ پایگاه در سراسر استان مشغول مشاوره و راهنمایی دادن به مردم در خصوص مضرات ماده مخدر شیشه هستند.

وی با اعلام اینکه این طرح علاوه بر استان چهارمحال و بختیاری، بصورت همزمان در استانهای مرکزی، قم، خراسان شمالی، گلستان و یزد نیز در حال اجرا است، هدف از اجرای این طرح را اطلاع رسانی و پیشگیری از ابتلای جامعه بخصوص جوانان به ماده مخدر شیشه عنوان نمود و گفت: این طرح برای افراد سالم جامعه در حال اجرا است تا از طریق آگاه سازی و اطلاع رسانی از پیامدها و آسیب های اجتماعی مصرف مواد مخدر و بخصوص شیشه، جلوگیری به عمل آید.

میرزایی گفت: این طرح با همکاری نهادهای فرهنگی استان اجرا میشود و جامعه هدف آن دانش آموزان، دانشجویان، کارگران و ... هستند و این آگاه سازی از طریق بروشور، رسانه های تصویری و مطبوعاتی استان صورت می گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان در پاسخ به علت تمرکز بر روی ماده مخدر شیشه در این طرح گفت: هر چند تعداد مصرف کنندگان شیشه نگران کننده نیست اما آمارها نشان میدهد که سرعت رشد مصرف شیشه در جامعه نسبت به مواد مخدر سنتی مانند تریاک بسیار بالاتر است. ضمن اینکه آسیبی که مصرف کننده شیشه به سایرین میرساند بسیار بیشتر و شدیدتر بوده و حتی در مواردی تا حد سرحد قتل نیز پیش میرود که همین امر می طلبد که توجه بیشتری در این زمینه برای پیشگیری صورت پذیرد.

انتهای خبر / ۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۷:۴۷

6 Jan 2020