۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۲۳۸۵۱
رئيس جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري:

۲۳امين مرکز بانک خون سلول هاي بند ناف رويان در چهارمحال و بختياري راه اندازي شد

رئيس جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري گفت: مرکز بانک خون سلول هاي بند ناف رويان بيست و سومين مرکز استاني است که در چهارمحال و بختياري در ارديبهشت ۹۴ راه اندازي شد.
۲۳امين مرکز بانک خون سلول هاي بند ناف رويان در چهارمحال و بختياري راه اندازي شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، وحيد خليلي، رئيس جهاد دانشگاهي استان چهارمحال و بختياري در خصوص مرکز بانک خون سلول هاي بند ناف رويان که پژوهشگاه جهاد دانشگاهي در استان است، اظهار کرد: مردم استان از اين به بعد مي توانند براي جمع آوري سلول هاي بنيادين بند ناف جنين خودشان به بانک خون بند ناف جنين جهاد دانشگاهي استان مراجعه کنند.

وي افزود: اين مرکز بيست و سومين مرکز استاني است که در چهارمحال و بختياري راه اندازي شد.

خليلي ادامه داد: خانواده هاي که مي خواهند خون بند ناف فرزنداشان را ذخيره کنند مي توانند از ۲۰ ميليون ريال تسهيلات بانک رفاه استفاده کنند.

رئيس جهاد دانشگاهي استان چهارمحال و بختياري بيان کرد:هم اکنون ۲۰ نمونه خون در اين بانک از سطح استان ذخيره سازي شده است.

وي هدف از تشکيل جهاد دانشگاهي را رفع دغدغه‌ها و نگراني‌هاي امام در دانشگاه، مهندسي فرهنگي دانشگاه و اسلامي کردن دانشگاه عنوان و ادامه داد: يکي از وظايف جهاد دانشگاهي آموزش‌هاي کوتاه‌مدت است و جهاد دانشگاهي در زمينه آموزش‌هاي کوتاه‌مدت تبديل به يک برند ملي شده و موفقيت‌هاي زيادي از خود به جاي گذاشته است.

رئيس جهاد دانشگاهي استان چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه مرکز جديد افکار سنجي در جهاد دانشگاهي استان راه اندازي مي شود، عنوان کرد: شوراي پژوهش اين مرکز تشکيل شده است و اين مرکز به صورت تخصصي داير مي شود.

اين مسئول ماموريت ديگر جهاد دانشگاهي را حرکت پژوهشي و فناورانه بيان و خاطرنشان کرد: بيش از ۱۰ سال است که رويکرد اصلي جهاد حرکت فناورانه بوده و خدمات بسياري داشته و جهادگران افتخار مي‌کنند به اينکه توانسته‌اند رضايت مردم و مقام معظم رهبري را به‌دست آورند.

وحيد خليلي اردلي يادآور شد: دو مرکز تخصصي فناوري اطلاعات و انرژي هاي نو توسط جهاد دانشگاهي در اين استان داير مي شود.

رئيس جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري با بيان اينکه ۳۰ سال است جهاد دانشگاهي وارد استان چهارمحال و بختياري شده گفت: از سال ۱۳۸۰ تاکنون يعني ۱۴ سال فعاليت در اين استان به صورت مديريت مستقل اداره شده و کار خود را از دانشگاه شهرکرد آغاز و جمع زيادي از برادران در اين راه مشغول به خدمت هستند.

خليلي بيان داشت: جهاد دانشگاهي کشور و به تبع آن جهاد دانشگاهي استان چهارمحال و بختياري در چهار حوزه فعاليت دارد و اين چهار حوزه شامل حوزه يا معاونت پشتيباني، معاونت فرهنگي، معاونت آموزشي و معاونت پژوهشي هستند.

وي در پايان خاطرنشان کرد: مجوز برگزاري ۳۴ دوره آموزشي را در سطح استان گرفته ايم و در تلاش هستيم که کيفيت آموزش ها را بالاتر ببريم.


انتهاي پيام1020ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۶:۴۱

24 Jan 2020