۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۳۷۸۰۱
مسئول اداره تحلیل وهدایت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نهم دی ماه تجلی حاکمیت دموکراسی دینی/ ولی فقیه و مردم، ارکان خدشه ناپذیر در استمرار نظام الهی

مسئول اداره تحلیل وهدایت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حماسه نهم دی ماه مردم بصیر و با اخلاص برای دفاع از ولایت پا به صحنه گذاشتند و از سوی دیگر مقام معظم رهبری با روشن گری دقیقشان توانستند نقش بسیار عظیمی در اتمام این فتنه داشته باشند.
نهم دی ماه تجلی حاکمیت دموکراسی دینی/ ولی فقیه و مردم، ارکان خدشه ناپذیر در استمرار نظام الهی
حسین عبدالهی‌فر مسئول اداره تحلیل و هدایت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز، ضمن تبریک ایام بصیرت و گرامی داشتن یاد و خاطره حماسه بزرگ ملت در نهم دی ماه 88 گفت: یکی از مولفه‌ها و بسترهای شکل گیری حماسه نهم دی ماه  عبور از قانون و عبور از ولایت فقیه بود.

روشن گری مقام معظم رهبری و بصیرت مردم دومولفه اصلی در خلق حماسه نهم دی

وی از مولفه های دیگر شکل گیری این حماسه عظیم را حضور بصیرانه مردم و رهبری رهبر فرزانه دانست و افزود: در این حماسه مردم بصیر و با اخلاص برای دفاع از ولایت پا به صحنه گذاشتند و از سوی دیگر مقام معظم رهبری با روشن گری دقیقشان توانستند نقش بسیار عظیمی در اتمام این فتنه داشته باشند.

انقلاب اسلامی  تجدیدپذیر است/ شاخصه ها همان شاخصه های صدر انقلاب است

عبدالهی فر به خلق سه کارکرد در پی این حماسه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: این حماسه ثابت کرد برای همیشه انقلاب اسلامی قابل تجدید بوده و شاخصه هایی که مردم را در صدر انقلاب به میان آورد همان شاخصه ها هویت دین خواهی ملت، ضدیت با استکبار، تحقیر و عدم پذیرش ظلم ستیزی است و همان واژه ها مردم را در حماسه نهم دی ماه به خیابان آورد و این موضع در شعارها به خوبی ملموس بود.

عناصرماندگاری انقلاب اسلامی اگر تقویت شوند به استمرار آن کمک می کند

وی شناخت فتنه را از دیگر کارکردهای نهم دی ماه دانست و تصریح کرد:  با شاخصه های فتنه 88، مردم فتنه را شناختند و باور کردند فتنه از یک جای کوچک با یک خودخواهی و توهم آغاز و باعبور از ولایت فقیه و قانون تکامل پیدا می کند و بستر نفوذ و بهره برداری دشمن را فراهم می کند، این شاخصه ها به ما ملاک و معیارهایی می دهد تا اگر زمانی فتنه ای رخ داد بتوانیم آن را شناسایی کنیم.

حضور مردم عامل خنثی کننده فتنه در هر زمانی

عبدالهی فر کارکرد سوم و مهم حماسه نهم دی ماه را حضور مردم و استفاده از پشتوانه مردمی خواند و گفت: فتنه 88 الگویی را در اختیار ما قرار داد که هر زمان با فتنه ای روبه رو شدیم باید با آن مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه عده ای به دنبال فتنه جویی هستند گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری نشان می دهد گروهی به دنبال فتنه جویی هستند و شاخصه هایی از خود بروز دادند و به همین دلیل حضرت آقا فرمودند تهمت و لجن پراکنی حرام شرعی است، کسانی که ده سال مملکت را در اختیار داشتند حق ندارند با سیاه نمایی همه چیز را زیر سوال ببرند اینها باید پاسخ‌گو باشند.

عبدالهی فر به هشدارهای مقام معظم رهبری اشاره و گفت: عده ای  برای فتنه گری زنگ هایی را به صدا درآوردند و مردم عزم خود را جزم کردند که در مقابله با فتنه جدید حماسه دیگری را شکل دهند.

وی یادآور شد: فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مشابه خطبه های تاریخی ایشان در 29 خرداد 88 بوده و در آنجا هم خطاب به فتنه گران گفتند تا اینجا اعتراضات را انجام دادید اما از این جا به بعد مسیر قانون را دنبال کنید مطالبات خود را از طریق قانون ادامه بدهید.

عده ای آب در آسیاب دشمن می ریزند

عبدالهی فر به اتمام حجت مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر ایشان اشاره و تاکید کرد: فرمایشات اخیر ایشان اتمام حجتی با فتنه گری در آینده ای نزدیک بود و ایشان با صراحت نظرات‌شان را اعلام کردند و حرام دانستند و گفتند ناامید کردن مردم شگرد دشمن است و عده ای آن ها را همراهی می کنند.

وی به حماسه ای در آینده ای نزدیک اشاره و اظهار کرد: مردم از همین الان و با حضور در حماسه نهم دی ماه در جهت تبری جستن از فتنه جدید به صحنه آمده و خود را برای خلق حماسه ای دیگر آماده می کنند.

فتنه گران در هیچ دوره ای به اهداف خود نخواهند رسید

مسئول اداره تحلیل و هدایت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: کسانی که از اعتماد مردم سوءاستفاده می کنند و خودشان را در مسیری می دانند که ما در فتنه 88  شاهد بودیم، مطمن باشند که نمی توانند به نقشه های شوم خود برسند.

وی به  سه ضلع فتنه در آینده اشاره و گفت: ضلع اصلی این فتنه را امریکا، ضلع دیگر را عربستان و ضلع دیگر را دشمنان داخلی تشکیل می دهند که با ناامید کردن مردم و سیاه نمایی در تکمیل پازل دشمن حرکت می کنند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۴:۳۳

5 Feb 2020