۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
کد مطلب : ۳۰۸۷۱
امام جمعه لردگان؛

احياي امر به معروف و نهي از منکر، اصلي ترين هدف قيام امام حسين (ع) بود

امام جمعه شهرستان لردگان گفت: انتقال و تبيين ارزش ها ، مفاهيم و فلسفه قيام عاشورا و امام حسين(ع) مهمترين وظيفه مداحان در برگزاري آيين هاي ويژه بزرگداشت محرم و صفر است.
احياي امر به معروف و نهي از منکر، اصلي ترين هدف قيام امام حسين (ع) بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار سلام لردگان؛ حجت السلام انصاري امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته گفت: زندگي ائمه اطهار براي ما الگوست اگر ما پيرو ائمه اطهار هستيم بايد به دستورات آنها توجه کنيم  تا از انحرافات و مشکلات زندگي نجات پيدا کنيم .

امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين شهرستان ضمن تسليت فرا رسيدن ماه محرم ، يکي از عناصر بسيار تاثير گذار در قيام کربلا را مسئله امر به معروف و نهي از منکر خواند و اظهار داشت: امر به معروف و نهي از منکر آنقدر ارزش و اهميت دارد که امام حسين(ع) جان خود ، فرزندان و يارانش را در اين راه داد.

امام جمعه شهرستان لردگان گفت: انتقال و تبيين ارزش ها، مفاهيم و فلسفه قيام عاشورا و امام حسين(ع) مهمترين وظيفه مداحان در برگزاري آيين هاي ويژه بزرگداشت محرم و صفر است.

وي اظهار داشت: امر به معروف و نهي از منکر آنقدر ارزش و اهميت دارد که امام حسين(ع) جان خود، فرزندان و يارانش را در اين راه داد.
خطيب نماز جمعه لردگان، احياي امر به معروف و نهي از منکر، اصلي ترين هدف قيام امام حسين (ع) بود .

انصاري به روز سيزدهم مهر‌ماه به‌عنوان روز نيروى انتظامى و آغاز هفته بزرگداشت ناجا اشاره داشت و گفت: نيروي انتظامي به ‌عنوان يكى از اركان مهم حفظ نظم و امنيت داخلى و دفاع از ارزشهاى انقلاب در داخل كشور در بعد از پيروزى انقلاب به اين مجموعه افزوده شد.
وي خاطر نشان ساخت: يكى از پايه‌هاى امنيت ملى جمهورى اسلامى ايران، تأمين امنيت انتظامى است كه بر عهده نيروى انتظامى جمهورى اسلامى ايران نهاده شده است. ايران كشورى در حال توسعه است و احتمال آسيب‌پذيرى امنيت ملى آن از طرف مسائل داخلى وجود دارد.

انتهاي پيام/630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۶:۵۸

30 Dec 2019