۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۲۸۰۸۱

اولين کارگروه گلزارهاي شهداي چهارمحال و بختياري برگزار شد

اولين کارگروه گلزارهاي شهداي استان چهارمحال و بختياري در سال 95 برگزار شد.
اولين کارگروه گلزارهاي شهداي چهارمحال و بختياري برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر، اولين کارگروه گلزارهاي شهداي استان در سال ۹۵ با حضور معاون عمراني استاندار، مديرکل بنيادشهيد و امورايثارگران استان و اعضاي کارگروه، در دفتر معاون عمراني استاندار برگزار شد.

قدرت‌الله رئيسي مديرکل بنياد شهيد و امورايثارگران ضمن تبريک سال نو و ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله عليها گفت: با توجه به کمبود اعتبارات در سال گذشته، تمام توان خود را به کار گرفتيم تا گلزارهاي شهدايي که مشکلات بيشتري نسبت به ديگر گلزارها دارند ساماندهي شود.

وي به مشکلات عديده گلزارهاي شهداي هفشجان، نقنه، گندمان، کران و دو گلزار شهداي گمنام شهرهاي چلگرد و سورشجان اشاره کرد و افزود: بازسازي و ساماندهي اين گلزارها نياز به عزم و توجه بيشتر تمام مسئولين دارد.

رئيسي اظهار کرد: شهدا، دين بزرگي بر گردن تک تک ما دارند و ساماندهي گلزارهاي شهدا موجب تقويت فضاي فرهنگي در جامعه مي‌شود.

گودرز اميري معاون عمراني استاندار با تبريک سال نو، اولين جلسه در سال جديد با نام شهدا را به فال نيک گرفت و گفت: مشکلات موجود در چند گلزار شهدا در سطح استان در اولويت کاري ما قرار دارد و تلاش مي کنيم در سال جديد در جهت رفع اين مشکلات تمام تلاش خود را به کار بگيريم.

در ادامه؛ مشکلات گلزارهاي شهداي شهر سورشجان، روستاي کران، شهر نقنه، روستاي تگرگ آب، شهر هفشجان، روستاي تنکلوره، دستنا، قلعه ممکا، سناگان و همچنين ساماندهي قبور شهداي منا و مدافع حرم مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

از مصوبات اين کارگروه، نصب روشنايي گلزار شهداي سورشجان تا پايان ارديبهشت، رفع مشکلات جاده گلزار شهداي روستا کران تا پايان خردادماه، ايجاد جاده دسترسي گلزار شهداي روستاي تگرگ آب تا پايان ارديبهشت، انتخاب پيمانکار و شروع کار گلزار شهداي تنکلوره، بود.

انتهاي پيام1026ج / ۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۲:۰۰

2 Jan 2020