۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۳۰۰۵۱
همزمان با هفته دولت/

سردخانه 8 هزار تني بخش بلداجي به بهره برداري مي رسد

مدير صنايع کشاورزي سازمان جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياري از افتتاح سردخانه 8 هزار تني بخش خصوصي ناحيه صنعتي بلداجي شهرستان بروجن در هفته دولت خبرداد.
سردخانه 8 هزار تني بخش بلداجي به بهره برداري مي رسد
به گزارش جهانبین نیوز، طهمورث فتاحي مدير صنايع کشاورزي سازمان جهاد کشاورزي چهارمحال و بختياريدر گفتگو با خبرنگار کلار، با اشاره به اهميت حفظ و نگهداري محصولات کشاورزي، اظهار کرد: به منظور حفظ و نگهداري محصولات کشاورزي، سردخانه ۸ هزار تني در بخش بلداجي شهرستان بروجن افتتاح و به‌ بهره‌برداري مي‌رسد.

وي با اشاره به صرف اعتباري بالغ‌بر ۸۱ ميليارد ريال براي ساخت و تکميل پروژه سردخانه شهر فرادنبه، خاطر نشان کرد: اعتبارات لازم براي ساخت پروژه سردخانه ۸ هزار تني از محل اعتبارات تسهيلات بانکي ۴۱ميليارد ريال و بخش خصوصي۴۰ميلياردتأمين شده است.

فتاحي، زيربناي اين پروژه را ۵۵۰۰متر مربع اعلام کرد و گفت: اين سردخانه در مدت سه سال ساخته شده و در هفته دولت به بهره‌برداري مي رسد.

مدير صنايع کشاورزي استان ميزان اشتغال‌زايي اين طرح را ۱۵ نفر عنوان کرد و گفت: با توجه به اينکه استان در توليد محصولات کشاورزي داراي جايگاه مناسبي در کشور است به منظور نگهداري و جلوگيري از کاهش کيفيت اين محصولات سردخانه ۸ هزار تني چند منظوره ساخته شده است.

وي با بيان اين که چهارمحال و بختياري از ظرفيت‌هاي بالقوه در بخش کشاورزي و زراعت و باغباني، سرمايه‌گذاري در بخش صنايع تبديلي برخوردار است، افزود: اقلامي از جمله ميوه و سيب زميني، گوشت مرغ و قرمز را مي‌توان در سردخانه‌ها نگهداري کرد.

فتاحي تاکيد کرد: وجود سردخانه‌ها براي تنظيم بازار و رفع نياز مردم در مواقع ضروري بسيار حياتي است.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۲:۳۹

3 Jan 2020