۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۱۲۲۳۱
سپاه چهارمحال و بختیاری:

گسترش تفکر انقلاب اسلامی غرب را به واکنش‌های نابخردانه واداشته است

گسترش تفكر انقلاب اسلامي در جهان است نظام سرمايه‌داري غرب را به واكنش هاي نابخردانه واداشته است.
گسترش تفکر انقلاب اسلامی غرب را به واکنش‌های نابخردانه واداشته است
به گزارش جهانبین نیوز، سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام به مناسبت ورود به سی و ششمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

نصر من الله و فتح قريب و بشر المومنين

در سی و ششمین سال پيروزي انقلاب اسلامي یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خميني رضوان الله تعالی علیه و شهدای گرانقدر انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی می داریم و تحقق وعده‏هاي معمار كبير انقلاب اسلامي را مرهون مجاهدت و بصیرت ملت و جوانان این سرزمین در سایه رهبری‏های حکیمانه امام خامنه ای(مدظله العالی) می دانیم که يكي پس از ديگري محقق شده و مي شود و طليعه پيروزي نهايي مكتب روح اللهی در جهان روز به روز بيشتر نمايان مي گردد. ایران اسلامی در حال فتح قله‏ های پیشرفت علم و صنعت و فناوری نوین در منطقه و جهان اسلام است و انقلاب شکوهمند سال ۵۷ به عنوان الگویی برای بیداری مسلمانان در جهان اسلام و کشورهای منطقه تبدیل شده است.

آمريكا و صهيونيزم بين الملل و حامیان اروپایی و عربی آنها پس از شكست سنگين در برابر اراده پولادین ملت بزرگ ایران حاضر به مذاکره شده اند و تهدیدات پوشالی نظامي و تحریم همچنان به عنوان گزینه های روی میز بسنده کرده اند.

در فجر ۳۶ شاهد محاصره نظام سرمایه داری با بحران بی سابقه اقتصادی و اجتماعی هستیم و راهي جز اعلام ورشكستگي پيش روي آنان نيست. در عرصه سياسي نه تنها استكبار غرب متحدان خود را در مناطق حساس غرب آسیا و آمريكاي لاتين پي در پي از دست مي دهد، بلكه در محاصره انزجار ملت هاي جهان و حتي ملت هاي آمريكا و اروپا قرار گرفته و در افكار عمومي جهان، گرفتار انزواي بي نظير شده است.

در این زمان از تاریخ مهم کشورمان یادآور می شویم؛ دشمنان انقلاب اسلامی پس از شکست های مکرر در برابر اراده جوانان نخبه این سرزمین با کینه توزی، موضوع انرژی صلح آمیز هسته ای را دستاویزی برای فشار همه جانبه علیه این مردم مظلوم قرار داده اند و همه مي دانيم موضوع اصلي كه كينه توزي دشمن را برانگيخته، انرژي هسته اي نبوده، بلكه پيشرفت سريع و حيرت‏ آور علمي ايران و گسترش تفكر انقلاب اسلامي در جهان است، كه نظام سرمايه داري غرب را به چنين واكنش هاي نابخردانه واداشته است. با اين وجود از دولت محترم جمهوري اسلامي مي خواهيم سر سوزني از حقوق حقه و قانوني هسته اي ملت ايران اسلامي كه امروز به عنوان نماد مقاومت جهاني شناخته مي شود، عقب نشيني نكند و دولتمردان نیز بدانند تا زماني كه صادقانه و در خط اسلام ناب از حقوق ملت در مقابل جهانخواران دفاع كنند ملت با همه وجود و با همه سرمايه‏هاي خود، مدافع دولت خواهد بود.

با توجه به ایام بررسی لایحه بودجه سال آینده نیز از نمايندگان محترم مردم در مجلس شوراي اسلامي و دولت خدمتگذار مي خواهيم با وضع قوانين وتصميمات انقلابي، بودجه سال ۹۳ را با درایت و حساسیت و واقع بینی بیشتری مورد بررسی و تصویب قرار دهند و ضمن در نظر گرفتن مصالح کشور به فکر حل مشکلات مناطق محروم و مستضعفین و اقشار نیازمند جامعه باشند تا در بعد اقتصادی نیز به حول و قوه الهی بر توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی فایق آییم.

از دولت خدمتگذار مي خواهيم ضمن اعتماد بيشتر به جوانان ايراني؛ با دستور قاطع واردات هرگونه كالا از كشورهايي كه حرف از تحريم ايران زده اند به طور كامل ممنوع كنند و مطمئن باشند دانشمندان وصنعتگران جوان، قابليت توليد همه نياز هاي كشور را دارند. قطع واردات بهترين فرصت براي حل مشكل بيكاري وشكوفايي چشمگير صنعت و فناوري كشور خواهد بود و به کارگیری نیروهای فعال و جوان و ارزشی در بدنه دولت می تواند روحیه تلاش و مجاهدت بی وقفه در جامعه را احیا کند.

نقش اصناف در شکل گیری انقلاب اسلامی بر هیچ کسی پوشیده نیست لذا؛ از اصناف منصف كه خود از بانيان انقلاب اسلامي بوده و در تمام سختي ها و فداكاري ها از پيشتازان انقلاب اسلامي بوده اند مي خواهيم با نظارت دقيق ومهار توطئه هاي دشمن و سوداگران غافل در عرضه كالا و خدمات و قيمت گذاري ها و با ترويج بيش از پيش كالاهاي توليد داخل نقش كليدي خود را در خلق حماسه اقتصادي ايفا كنند.

مقابله با مخلان وضع معیشت مردم در جامعه اسلامی وظیفه همگانی به ویژه رسالت دستگاه قضایی کشور است، بنابراین از دولت و قوه قضائيه مي خواهيم با نظارت دقيق بر وضعيت بازار و بانك ها و دستگاه هاي اقتصادي دولتي و غير دولتي با كساني كه آگاهانه و يا نا آگاهانه در اين شرايط حساس با سوء استفاده از شرایط اقتصادی در فشار به ملت با دشمن همسو مي شوند قاطعانه برخورد نمايد.

وحدت از ارکان شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و به همین دلیل؛ ضمن توصیه احزاب و گروه های سیاسی بر وحدت و همکاری در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی از عموم ملت شريف ايران مي خواهيم با همدلی بیش از پیش ضمن تحريم كالاهاي مصرفي وارداتي و تاكيد بر مصرف كالاهاي ايراني و رعايت الگوي مصرف صحيح با حضور فعال در همه عرصه هاي سياسي و اجتماعي پيش رو از جمله راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن ، مثل هميشه دشمن را در رسيدن به اهداف پليد خود ناكام گذارند كه پيروزي نزديك است. ان شاء الله

انتهای پیام /
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۵۲:۵۶

27 Dec 2019