۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۳۵۲۸۱
معاون آموزشي آموزش وپرورش شهرستان اردل خبر داد

کسب سه مقام برتري مسابقات علمي نوآوري در آموزش و فرآيند يادگيري توسط فرهنگيان اردل

معاون آموزشي آموزش وپرورش شهرستان اردل گفت: فرهنگیان شهرستان اردل در مسابقات مسابقات علمي نوآوري در آموزش و فرآيند يادگيري که در استان برگزار شد، موفق به کسب سه عنوان برتر شدند.
کسب سه مقام برتري مسابقات علمي نوآوري در آموزش و فرآيند يادگيري توسط فرهنگيان اردل
به گزارش جهانبین نیوز، علي اکبر بهرامي اردلي معاون آموزشي آموزش و پرورش شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: جشنواره نوآوري در آموزش و فرآيند يادگيري در خردادماه با حضور فرهنگيان سراسر استان در شهرکرد برگزار گرديد که در اين مسابقات فرهنگيان شهرستان اردل موفق به کسب سه عنوان برتر شدند.

بهرامي ضمن تشکر از زحمات همکاران کسب سه مقام اولي توسط خانم ها محبوبه بخشيان و رضوان حافظي در رشته نوآوري در فرآيند يادگيري متنوع محيطي و خانم ها زيبا محمدي و فاطمه عسگرزاده در رشته ي نوآوري در مشارکت اولياء دانش آموزان در فرآيند يادگيري و خانم ها محبوبه بخشيان و زيبا محمدي در رشته نوآوري در رشته هاي ايجاد نشاط و انگيزه در کلاس را به اين همکاران زحمتکش تبريک گفت.

بهرامي همچنين کسب يک مقام دومي توسط خانم ها ژاله فرج زاده و خاطره خسرويان در رشته نوآوري در توليد و بکارگيري وسايل آموزشي و کسب دو مقام سومي توسط خانم ها زيبا محمدي، فاطمه حيدري و آذر ميرزاييان در رشته ي دست سازه ها و خانم ها زيبا محمدي و محبوبه بخشيان در رشته نوآوري در روش هاي ارزشيابي فرآيند محور و عملگرد را به اين دبيران تلاش گر تبريک عرض نمود.

وي همچنين موفقيت (مقام سوم) خانم فايزه حامدي و مصيب ميرمرغابي در جشنواره معماري نوين تدريس را به اين آموزگاران تبريک عرض نموده و موفقيت بيشتر همکاران در مسابقات علمي در آينده را خواستار شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۸:۱۰

31 Dec 2019