۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۳۹۲۴۱
فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری:

تلاش مضاعف پليس در ماه مبارك رمضان /برنامه‌ريزي جهت تامين امنيت كامل روزه‌داران

فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری از تلاش مضاعف پليس در ماه مبارك رمضان خبر داد و گفت: ماموران انتظامي استان با برنامه ريزي دقيق در روزهاي اين ماه مبارك با انجام طرح هاي انتظامي امنيت روزه داران را برقرار مي كنند.
تلاش مضاعف پليس در ماه مبارك رمضان /برنامه‌ريزي جهت تامين امنيت كامل روزه‌داران
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری در جلسه پيشگيري از وقوع جرم گفت: پليس با اقدامات و طرح هاي انتظامي تلاش دارد تا شهروندان در شب هاي اين ماه مبارك به خصوص شب هاي قدر با امنيت به عبادات خود بپردازند و اين تلاش پليس با همكاري مردم آراسته تر مي شود.

اين مقام ارشد انتظامي استان گفت: حرمت نگه داشتن ماه مبارك رمضان يك امر الزامي است و پليس با حرمت شكنان و كساني كه تظاهر به روزه خواري در ملاءعام مي کنند در چارچوب قانون رفتار خواهد کرد؛ چرا كه اين عمل از نظر شرع حرام و از نظر قانون جرم محسوب مي شود.

سردار غلامعباس غلامزاده افزود: گرچه اسلام مسافران و بيماران را از روزه داري معاف كرده لكن بايد تمامي كساني كه داراي عذر شرعي هستند از خوردن و آشاميدن و استعمال دخانيات در ملاء عام خود داري کنند و مسافران عزيز از صرف غذا در فضاي بيروني غذا خوري ها و كنار جاده ها و تفرجگاه ها پرهيز كنند.

وي ادامه داد: رعايت حجاب و عفاف و دوري از رفتارهاي هنجارشكنانه و مغاير ارزش هاي اسلامي و ديني كه يكي از جهات معنوي ماه مبارك رمضان است كه مورد تاكيد مي باشد و از شهروندان عزيز انتظار مي رود با رعايت موارد مذكور پليس را ياري کنند.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري در پايان گفت: حضور پليس در زمان افطار و شب هاي قدر كه حضور و تردد مردم عزيز تراكم بيشتري دارد به صورت ويژه است و تلاش مي شود با حضور ماموران رفت و آمد تسهيل و نظم و امنيت ارتقاء بخشيده شود كه در اين حوزه همكاري مردم عزيز بسيار موثر خواهد بود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۱:۰۳

2 Jan 2020