۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۲۹۶۱۱
مسئول بسيج دانشجويي کشور:

جریان دانشجو چشم بیدار ملت است

مسئول بسيج دانشجويي کشور گفت: بسيج دانشجويي بزرگترين جريان انقلابي است و بايد با شناخت دقيق صحنه و مطالبه‌گري هوشمندانه کساني که کوتاهي کردند را معرفي نماييم.
جریان دانشجو چشم بیدار ملت است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد، داوود گودرزي، مسئول بسيج دانشجويي کشور در جمع مسئولان حوزه و پايگاه دانشگاه‌هاي استان در دانشگاه شهرکرد گفت: دانشجويان ما در راستاي مطالبه‌گري بايستي مطالبات خود را در مورد برجام که همان شعارهاي ادعايي دولت است مطرح کنند.

وي افزود: قرار بود بعد از توافق‌نامه و امضاي برجام، تحريم‌ها برداشته شود و همچنين قرار بود هر روز گشايش تازه‌اي ايجاد شود پس چه شد؟

گودرزي اظهار کرد: جريان دانشجو چشم بيدار ملت است و دولت که شعار رفع تحريم با برجام داد بايد به ملت بگويد چه گشايش اقتصادي بوجود آمد؟

مسئول سازمان بسيج دانشجويي کشور با بيان اينکه دشمن امروز درصدد تاثيرگذاري بر طبقه متوسط شهري است بدون آنکه امتياز اقتصادي بدهد تصريح کرد: جريان دانشجويي است که بايد گفتمان‌سازي کند، سطح جريان دانشجويي دعوي بر سر کانديداهاي احتمالي نيست، بلکه تعريف صحنه و راه‌اندازي گفتمان است.

وي در ادامه موضوع مطالبه‌گري از مسئولان گفت: نقد منصفانه دولت‌ها، بايدها و نبايدهاي يک دولت انقلابي را بايد بررسي کنيم بسيج دانشجويي بزرگترين جريان انقلابي است و بايد با شناخت دقيق صحنه و مطالبه‌گري هوشمندانه کساني که کوتاهي کردند را معرفي نماييم.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۵۹:۰۱

3 Jan 2020