۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۳۵۶۴۱
در شهرستان فارسان

نصب 3 دوربين نظارتي در سطح شهر براي ثبت تخلفات

فرماندار شهرستان فارسان گفت: 3 دوربين نظارتي در سطح شهر براي ثبت تخلفات و جلوگيري از بروز حوادث نصب مي شود تا کمکي باشد جهت حمل‌ونقل و تردد.
نصب 3 دوربين نظارتي در سطح شهر براي ثبت تخلفات
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، مرداس طاهري فرماندار شهرستان فارسان بااعلام این خبر گفت: در جلسه شورا حمل‌ونقل و ترافيک شهرستان  فارسان  مقرر شد که با توجه به نصب 4 فقره دوربين که باقابليت ثبت تخلف در جاده اصلي نصب‌شده در همان مسير دوربين‌ها، تابلوهاي تعيين سرعت مجاز  نيز نصب شود.
 
وي در ادامه خاطرنشان کرد: مورد ديگر که بحث و تصويب شد نصب 3 دوربين نظارتي در سطح شهر براي ثبت تخلفات  و جلوگيري از بروز حوادث تا کمکي باشد جهت حمل‌ونقل و تردد راحت‌تر.

طاهری اظهار داشت: براي  نصب علائم هشداردهنده نصب سرعت‌گيرها  در سطح خيابان‌هاي شهرهاي شهرستان  مواردي نيز مطرح شد که مقرر گرديد توسط شهرداري‌ها و پليس راهور موردبررسي قرار  گيرد و در صورت نياز اين علائم  و سرعت‌گيرها در سطح شهرها نصب تا از بروز حوادث جلوگيري شود.

فرماندار فارسان تصريح کرد: قرار براين شد که نقاط حادثه‌خيز شهرستان مورد بازديد و بررسي قرار گيرد  تا در اين خصوص اقدامات لازم صورت پذيرد تا امنيت جاده‌ها فراهم گردد.

وي برنامه ريزي دقيق و فرهنگ سازي گسترده به همراه همکاري و همراهي مردم با مسئولان را از مهمترين عوامل در امر مسائل ترافيکي و ساماندهي آن عنوان نمود و افزود  حل معضلات و مسائل ترافيکي نياز به همدلي و همت دارد که رفع مشکلات وگره هاي ترافيکي شهرستان بايد دردستور کار اعضاي شورا قرار گيرد.

انتهاي پيام1022ج /590پ
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی پیرغار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۱:۲۹

6 Jan 2020