۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۳۶۶۳۱
فرمانده نيروي انتظامي لردگان:

عدم کنترل فضاي مجازي تهديد‌هاي زيادي به همراه دارد/پليس در راستاي توسعه فرهنگ حجاب و عفاف گام هاي موثري برداشته است

در پنجمين روز از هفته نيروي انتظامي، فرمانده انتظامي شهرستان لردگان با حضور در دبيرستان دخترانه الزهراء لردگان پيرامون امنيت و فضاي مجازي و رعايت حجاب و عفاف صحبت نمود.
عدم کنترل فضاي مجازي تهديد‌هاي زيادي به همراه دارد/پليس در راستاي توسعه فرهنگ حجاب و عفاف گام هاي موثري برداشته است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سلام لردگان؛  سرهنگ خسرو نجفي فرمانده انتظامي شهرستان لردگان به مناسبت هفته نيروي انتظامي در جمع دانش آموزان دبيرستان دخترانه  الزهرا گفت: اقدامات ناجا در حوزه حجاب و عفاف و فضاي مجازي براساس وظايف ذاتي، شرعي و قانوني بوده است و اين رويکرد ناجا ادامه خواهد داشت.
وي با اشاره به آسيب هاي شبکه هاي اجتماعي گفت: در هنگام استفاده از شبکه هاي اجتماعي و فضاي مجازي بايد استفاده صحيح از آن را آموزش ببينيم.
نجفي بيان داشت: تهديداتي که در فضاي مجازي گريبانگير افراد مي شود  چندين برابر فضاي حقيقي است؛ اکثر افرادي که از فضاي مجازي استفاده مي کنند به آن اعتياد پيدا مي کنند و مشکلاتي را براي خود و اطرافيانشان بوجود مي آورند که اين موضوع در دانش آموزان باعث افت تحصيلي، بيماري هاي جسمي و رواني ، هدر رفتن وقت و زمان و ... مي شود.

وي تأکيد کرد: قطعا اقدامات فرهنگي و زيربنايي در راستاي توسعه فرهنگ عفاف و حجاب موثر واقع خواهد شد و در اين راستا نيروي انتظامي گام هاي موثري برداشته که برگزاري چنين مراسم هايي شاهد اين ادعا است.
سرهنگ نجفي بيان کرد: نيروي انتظامي در مراکز مختلف به ويژه مدارس ، دانشگاه ها ، مساجد و مکان هاي عمومي اقدامات فرهنگي و اجتماعي خود را در حوزه ترويج فرهنگ عفاف و کنترل فضاي مجازي دنبال مي کند.
وي اضافه کرد: اميد است نخبگان عزيز چه خواهران و چه برادران، مسئولان نيروي انتظامي را در راستاي تحقق اهداف در اين حوزه ها ياري نمايند.
نجفي ادامه داد: هر فردي بايد خودکنترلي داشته باشد. علاوه بر اين خانواده، جامعه، محيط هاي آموزشي و ... در ترويج فرهنگ عفاف و حجاب نقش بسزاي دارند.
وي افزود:  خطاب ما در حوزه حجاب صرفا مربوط به خواهران عزيز و دختران نيست بلکه مردان هم بايد در موضوع عفاف و حجاب توجه لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامي شهرستان لردگان در پايان با اشاره به موضوع امنيت و افرادي که برقرار کننده امنيت هستند، خاطر نشان کرد: تا خود افراد جامعه نخواهند، امنيت ايجاد نمي شود و امنيت يک موضوع اجتماعي است که همه بايد براي ايجاد آن تلاش کنند.

انتهاي خبر/630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۰:۴۶

30 Dec 2019