۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۳۳۶۶۱
در سال جاری

26 طرح اقتصاد مقاومتي در شهرستان فارسان اجرا شد

معاون فرماندار شهرستان فارسان گفت: براي توسعه و تقويت اقتصاد مقاومتي 33 طرح در حوزه کشاورزي با اعتباري بالغ‌بر 9 ميليارد تومان در نظر گرفته شد که 26 طرح آن جذب شده و هفت طرح باقيمانده تا پايان سال جذب مي‌شود.
26 طرح اقتصاد مقاومتي در شهرستان فارسان اجرا شد
به گزارش جهانبین نیوز، ايرج محسني در گفت,گو خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار اظهار کرد: از ابتداي ابلاغ دستور مقام معظم رهبري براي توسعه و تقويت اقتصاد مقاومتي در کشور، اقدام به آموزش و اعطاي تسهيلات براي تقويت توليد کرده ايم که در اين راستا 33 طرح در حوزه کشاورزي با اعتباري بالغ‌بر 9 ميليارد تومان در نظر گرفته ايم که از اين 33 طرح حدود 26 طرح اعتبارات خود را در اين زمينه دريافت و جذب کرده‌اند.

وي ادامه داد: مقام معظم رهبري در پيام نوروزي فرمودند «در مسئله‌ اقتصاد، آن چيزي که مهم است و اصل است، مسئله‌ توليد داخلي است.» آنچه بايد براي عمل به شعار امسال مدنظر باشد حمايت از توليد ملي و صنايع کشور، حمايت از بخش خصوصي، حمايت از نخبگان، توجه به پژوهش‌هاي علمي و نوآوري‌ها، مردمي سازي اقتصاد، فرهنگ‌سازي براي استفاده از کالاي ايراني، مديريت مصرف، اشتغال‌زايي و... است تا کشور رشد کند چراکه به فرموده مقام معظم رهبري کشور بدون اقتصاد مقاومتي رشد نخواهد کرد و اين موارد جز در سايه همدلي و وحدت مردم با دولت، مجلس با دولت و کليه اقشار و گروه‌هاي جامعه با يکديگر ميسر نخواهد شد.

معاون فرماندار شهرستان فارسان تصريح کرد: اقتصاد مقاومتي از مهمترين مسائلي است که به عنوان رفع مشکلات اقتصادي کشور مطرح است و مقام معظم رهبري هم بر تحقق آن تاکيد فراوان داشته و دارند.

وي با اشاره به اينکه دولت نگاه ويژه‌اي به تحقق اقتصاد مقاومتي و تامين زيرساخت‌ها و بسترهاي لازم براي اين موضوع دارد، گفت: بايد مباني اقتصاد مقاومتي را به صورت عملي در جامعه محقق کنيم.

وي در ادامه اشتغال را يکي از اولويت هاي دولت در جهت اقتصاد مقاومتي عنوان کرد که امروز مي‌تواند نقش مهمي را در جهت راندمان در کار باشد.
 
وي افزود: اعضاء محترم شورا  قول داده‌اند که در اسرع وقت نسبت به جذب اعتبار هفت طرح باقيمانده اقدامات  لازم را انجام دهند تا 33 طرح به سرانجام برسد.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۰:۴۰

28 Dec 2019