۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۱۸۳۶۱

رئيس جديد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل منصوب شد

طي حکمي از سوي مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قاسم همتي به عنوان رئيس جديد اداره فرهنگ و ارشاداسلامي شهرستان اردل منصوب گرديد.
رئيس جديد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل منصوب شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، آئين توديع و معارفه رئيس جديد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل در محل اتاق جلسات فرمانداري اردل با حضور مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان، امام جمعه، فرماندار و جمعي از کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد.

در ابتداي اين جلسه جواد کارگران مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهار محال وبختياري ضمن تقدير از زحمات علي اميني رئيس پيشين اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل و معرفي قاسم همتي به عنوان رئيس جديد اين شهرستان، به بيان مطالبي در خصوص وضعيت فرهنگي استان خصوصا در شهرستانها پرداخته و خواستار حمايت همه جانبه مسئولين شهرستان اردل از برنامه هاي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اين شهرستان شد .

حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه اردل نيز در اين مراسم با تاكيد بر اينكه مسئولان دغدغه هاي فرهنگي را جدي بگيرند افزود: مسئوليت به ويژه در حکومت اسلامي امانتي خطير و حساس است که بر عهده افراد گذاشته مي شود و مسئولان بايد بسيار مراقب باشند تا عملکرد مطلوبي از خود برجاي گذارند.

در پايان محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل ضمن پر اهميت شمردن موضوع فرهنگ و لزوم اهميت و پرداختن به آن خواستار حضور فعال تر جوانان شهرستان در برنامه هاي فرهنگي وهنري شد.

در اين مراسم از زحمات علي اميني در مدت تصدي رياست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي تقدير به عمل آمد و قاسم همتي به عنوان رئيس جديد منصوب شد.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۰:۵۰

2 Jan 2020