۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹
کد مطلب : ۲۶۳۷۱
امام جمعه لردگان:

دهه فجر ياد آور خاطرات انقلاب و بيان عملکرد نظام است

امام جمعه لردگان گفت: تشکيل 26 کميته تخصصي، پنج ستاد در پنج بخش و پنج ستاد در پنج شهر از جمله برنامه‌هاي ستاد دهه فجر شهرستان لردگان براي گراميداشت دهه فجر در اين شهرستان است.
دهه فجر ياد آور خاطرات انقلاب و بيان عملکرد نظام است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سلام لردگان؛‌ حجت‌الاسلام انصاري امام جمعه لردگان در نخستين نشست ستاد دهه فجر در لردگان اظهار کرد: دهه فجر يادآور خاطرات اول انقلاب و بيان عملکرد نظام است و بايد اين دهه را گرامي بداريم.

وي افزود: تشکيل 26 کميته تخصصي، پنج ستاد در پنج بخش و پنج ستاد در پنج شهر از جمله برنامه‌هاي ستاد دهه فجر شهرستان لردگان براي گراميداشت دهه فجر در اين شهرستان است.

انصاري بيان داشت: با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته ستادهاي روستايي در شهرستان لردگان توسط ستادهاي بخشي تشکيل مي‌شود.

امام جمعه لردگان با اشاره به انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري گفت: براي حضور مردم پاي صندوق‌هاي راي همه وظيفه داريم تلاش کنيم و بايد اطلاع‌رساني لازم در دستور کار قرار گيرد.

وي تصريح کرد: شرکت گسترده مردم بدون تنش در انتخابات، نظم کنار صندوق‌هاي اخذ راي، برخورد قاطع با متخلفين و قانون‌شکنان انتخاباتي و دادن تعرفه در حد آمار راي‌دهنده براي هر صندوق بر اساس آمار جمعيتي هر منطقه از جمله شرايطي است که حضور گسترده مردم در انتخابات منوط به فراهم کردن آن‌ها است.

 امام جمعه لردگان خاطرنشان کرد: بايد همه مردم و مسئولان تلاش کنند انتخاباتي سالم و به دور از زد و بندهاي سياسي را برگزار تا افراد شايسته و صالح به مجلس شوراي اسلامي راه پيدا کنند.

 

انتهاي پيام1020ج /630 ل

مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۶:۰۰

27 Dec 2019