۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۲۴۳۹۱
نماینده ولی فقیه درچهارمحال و بختیاری:

برجام، باید در مجلس مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در استان گفت: برجام، باید دقیقا در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد و نمایندگان مجلس در این زمینه اظهار نظر کنند و در آن اثر گذار باشند.
برجام، باید در مجلس مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: نمایندگان مجلس باید با دقت نظاره گر برنامه جامع اقدام مشترک باشند.

وی تصریح کرد :برجام، باید دقیقا در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد و نمایندگان مجلس در این زمینه اظهار نظر کنند و در آن اثر گذار باشند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد: محال است ملت بیدار و بصیر ایران،دشمنی را که از در بیرون کرده اند،اجازه دهند از پنجره وارد کشور شود.

خطیب جمعه شهرکرد به دیدار چند روز پیش اقشار مختلف مردم با رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:رهبر معظم انقلاب اسلامی به صراحت اعلام کردند که آمریکا و رژیم اشغالگر اسرائیل،به مقاصد شوم خود نخواهند رسید.

نکونام با یادآوری سالروز شهادت شهید اسدالله مدنی تاکید کرد: آمریکا، حامی تروریست و منافقان کور دل است و تروریست های جهان دست پرورده آمریکا هستند.

وی تصریح کرد:مقام معظم رهبری در دیدارشان با اقشار مختلف مردم،بر سه اصل و اساس کلیدی رشد علمی فرهنگی و رشد اقتصادی و تقویت روحیه جهادی تاکید کردند و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری،اقتصاد مقاومتی نقش مهمی در توسعه اقتصادی و علمی ،ایفا خواهد کرد .

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، اتهام زدن به جوانان مومن و انقلابی با عنوان افراطی گری را عملی ناپسند و نابجا عنوان کرد و گفت:همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند،خواسته دشمنان تضعیف روحیه جهادی و انقلابی جوانان است و باید مسوولان و مردم در برابر توطئه های دشمنان بیدار و بصیر باشند.

به گفته وی،اگر جوانان با برخی از فیلم ها و یا کنسرت ها مخالفت می کنند،به دلیل این است که دغدغه دین دارند چرا که برخی از کنسرت ها به گناه آلوده است و بدحجاب ترین افراد در این کنسرت ها شرکت می کنند.

نکونام تاکید کرد:شهرکرد،دارالمومنین است و جوانان انقلابی اجازه نمی دهند که عده ای به بهانه برگزاری کنسرت ها،به ارزشهای دینی اهانت کنند.

وی،به بیست و یکم شهریورماه روز ملی سینما اشاره کرد و گفت: کسی با سینما مخالف نیست،بلکه اگر فیلمی در کشور ساخته می شود باید بر اساس استانداردهای دینی ساخته شود.

به گفته وی،فیلم محمد رسول الله ،یکی از فیلم هایی است که در آن استانداردهای دینی رعایت شده است و حتی روحانیون نیز برای دیدن این فیلم به سینما می روند.

نکونام یادآور شد:در فیلم رستاخیز برخی از استانداردهای دینی رعایت نشده است و علما خواستار اصلاح این فیلم بودند.

 امام جمعه شهرکرد به فرارسیدن اول ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه علیهه سلام اشاره کرد و یادآور شد:این ازدواج الگو بهترین ازدواج در تاریخ است که ساده برگزار شد.

وی یادآور شد:خانواده ها نسبت به ازدواج جوانان سخت گیر نباشند و از چشم و همچشمی در امر ازدواج پرهیز کنند.

نکونام،دیدار مردم این استان با ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری را بسیار با شکوه عنوان کرد و گفت:این دیدار در تاریخ استان و کشور باقی خواهد ماند و شوق مردم برای این دیدار ،در بین مردم استان بی نظیر بود.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۸:۰۸

28 Dec 2019