۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۳۲۳۰۱
امام جمعه لردگان؛

ملت ايران در حماسه 9 دي سه عنصر ايمان، اتحاد و بصيرت را با عزت و اقتدار به رخ جهانيان کشيد

امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه لردگان گفت: ملت ايران با روسياهي دشمنان اسلام و فتنه گران در 9 دي سال 88 حماسه بزرگ در تاريخ کشور ماندگار ساختند.
ملت ايران در حماسه 9 دي سه عنصر ايمان، اتحاد و بصيرت را با عزت و اقتدار به رخ جهانيان کشيد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، حجت السلام انصاري امام جمعه شهر لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با اشاره به هفته بصيرت اظهار داشت: بصيرت يعني بي راهه نرفتن، گمراه نشدن از راه مستقيم و عبرت گرفتن از حوادث است.
وي بيان داشت: مهم‌ترين مشخصه حماسه ماندگار و جاودانه نهم دى سال ۸۸، سه عنصر اساسى ايمان، اتحاد و بصيرت است كه باعث شد نظام و انقلاب اسلامى و سرزندگى و هوشمندى مردم و رهبرى انقلاب اسلامى را بارى ديگر با عزت و اقتدار به رخ جهانيان بکشد.

حجت الاسلام انصاري گفت: انقلاب اسلامى و ملت ايران در سال ۸۸ با فتنه آمريكايى صهيونيستى مواجه شدند؛ فتنه‌اى كه هدفش گمراه كردن مردم و قرار دادن آنان در برابر نظام اسلامى بود. که اين ملت با بصير بار ديگر با خلق حماسه ۹ دى در سال ۸۸ آتش اين فتنه را خاموش كردند.

خطيب نماز جمعه لردگان در بخش ديگر سخنان خود به بدعهدي هاي آمريکا اشاره کرد و گفت: در برجام ايران به تمام تعهدات خود عمل کرد و اين آمريکا بود که به تعهدات خود عمل نکرد وعلاوه بر عمل نکردن به تعهدات خود، خيانت هايي هم داشت و در دنيا رسوا شد.
 
وي افزود: در مجموع معلوم شد مذاكره برخلاف تصورات برخى‌ها، به هيچ‌چيز كمك نمى‌كند. آمريكايى‌ها نه تنها دشمنى‌ها را كم نكردند، بلكه تحريم‌ها را هم افزايش دادند! البته مى‌گويند اين تحريم‌ها، جديد نيست، اما در واقع جديد است و مذاكره در زمينه تحريم هم، فايده‌اى نداشته است.
 
انتهاي پيام1026ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۲۵:۰۹

28 Dec 2019