۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۳۶۳۶۱

زنگ ايثار و مقاومت در شهرستان لردگان نواخته شد

صبح امروز با آغاز فصل تعليم و تربيت به شکل نمادين در مدرسه بشرا شهرستان لردگان زنگ ايثار و مقاومت نواخته شد.
زنگ ايثار و مقاومت در شهرستان لردگان نواخته شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان صبح امروز در اين آيين که در مدرسه بشرا لردگان برگزار شد ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس و آغاز فصل تعليم و تربيت اظهار داشت: اين هفته يادآور رشادت و دليرمردي هاي رزمندگان است.

وي افزود: تقارن 31 شهريور و هفته دفاع مقدس يک پيام براي دانش آموان دارد و آن هم اينکه ما مرهون خون شهدا هستيم .
تاج زاد بيان داشت: شهدا جان خون را از دست داندتا انقلاب اسلامي ايران سربلند باشد و اين تقارن محرم، هفته دفاع مقدس و اول مهر به ما درس ايثار، شهادت و از خود گذشتگي را به ما مي آموزد .

در ادامه سرهنگ موسوي فرمانده سپاه ناحيه لردگان نيز بيان داشت: در دوران هشت سال نبرد مقدس جوانان اين مرز بوم با نثار جانشان امنيت و آرامش در جامعه حکم فرما کردند و امروز اگر امنيت، آسايش و عزتي شاهد هستيم مرهون خون پاک همين شهدا و ايثارگريهاي آنان است.

موسوي ادامه داد: در حال حاضر نيز وظيفه همه ما ادامه راه شهدا و حرکت در مسير شهيدان است.

وي افزود: شهد شهيد حججي ها رفتند تا حجاب باقي بماند و چادر از سر زنان و دختران ما برداشته نشود، تا ارزش هاي انقلاب اسلامي پايدار بماند .

موسوي در ادامه گفت: امروزه اگر مي بينيد ترامپ ريس جمهور آمريکا عصباني است و به قول شهيد بهشتي در اين عصبانيت بايد بميرد به خاطر اين است که در سوريه، عراق، يمن افغانستان و ... تمام نقشه هاي آنان برملاء شد آن هم به برکت انقلاب اسلامي، خون شهدا است که امروزه هيچ کشوري توان مقابله با نظلام جموري اسلامي را ندارد .
وي بيان داشت: مواظب باشيد در عرصه وحدت داخلي، در عرصه ارزش هاي نظام جمهوري اسلامي و در عرصه تبعيت از ولايت فقيه کوچکترين خدشه اي بر انقلاب وارد نکنيم در غير اينصورت آنروز روز بدبختي ماست .
 
فرمانده سپاه ناحيه لردگان در پايان با توصيه به خواهران گرامي گفت:  خون شهدا يک پيام دارد و آن هم رعايت حجاب است؛ ارزش هاي علمي را مسير راه خود قرار دهيد تا بتوانيد اين کشور را در مسير پويايي قراردهيد .
 
انتهاي پيام/1022ج
 
مرجع : پایگاه خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۷:۵۷

29 Dec 2019