۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۲۷۹۰۱
مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان

مدارس شهرستان فارسان آماده ميزباني از ميهمانان نوروزي

مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان از آمادگي مراکز اسکان شهرستان فارسان جهت پذيرش مهمانان نوروزي خبر داد.
مدارس شهرستان فارسان آماده ميزباني از ميهمانان نوروزي
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، داراب احمدي ، مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان با اعلام اين خبر گفت : اين مديريت به منظور تکريم فرهنگيان عزيز سراسر کشور که در نوروز 95 به استان چهارمحال و بختياري و شهرستان فارسان سفر خواهند نمود ، با تجهيز ويژه 6 مدرسه در قالب 31 اتاق و 15 سوئيت مجهز خانه معلم آماده پذيرايي از ميهمانان نوروزي مي باشد.

احمدي همچنين در خصوص امکانات رفاهي اين مراکز گفت: مدارس در نظر گرفته شده براي اسکان مسافران در نوروز به فرش، يخچال، تلويزيون ، آشپزخانه و حمام مجهز شده اند و مسافران نوروزي ميتوانند از 28 اسفند ماه تا 13 فروردين از اين امکانات استفاده نمايند.

مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان با اشاره هاي جاذبه هاي سياحتي - زيارتي شهرستان فارسان گفت : زيباترين چشم ­اندازهاي طبيعي شهرستان فارسان چشمه پيرغار، سراب باباحيدر و چشمه قلعه فارسان است که اين فضاها به دليل وجود چشمه ­هاي پرآب و طبيعت بکر و زيبا به عنوان کانون هاي گردشگري طبيعي شهرستان به شمار مي­ آيند.

از جمله جاذبه­‌هاي تاريخي و زيارتي شهرستان فارسان نيز مي­توان به قلعه تاريخي سردار اسعد بختياري در شهر جونقان و امامزاده سيد سعيد چليچه و امامزاده سيد ميراحمد در شهر باباحيدر اشاره كرد.

انتهای پیام1022ج /590پ

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۱:۴۴

27 Dec 2019