۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
کد مطلب : ۲۶۹۱۱
به بهانه آغاز تبليغات نامزدهاي انتخابات

فضاهاي شهري در معرض زشتيهاي انتخاباتي

يکي ازمشکلاتي که همواره شهرداري ها درزمان تبليغات انتخاباتي با آن روبرو هستند موضوع در اختيار نداشتن فضاهاي تعريف و طراحي شده است که کانديداها و هواداران آنها در موعد مقرر تبليغات علني و قانوني بتوانند از آنها براي يک رقابت سالم و ارزنده استفاده نمايند.
فضاهاي شهري در معرض زشتيهاي انتخاباتي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، يکي ازمشکلاتي که همواره شهرداري ها درزمان تبليغات انتخاباتي با آن روبرو هستند موضوع در اختيار نداشتن فضاهاي تعريف و طراحي شده است که کانديداها و هواداران آنها در موعد مقرر تبليغات علني و قانوني بتوانند از آنها براي يک رقابت سالم و ارزنده استفاده نمايند.

 اين مشکل خصوصا در طي 36 سال گذشته تاکنون همچنان به قوت خود در عرصه نماهاي شهري و تحميل هزينه هاي مالي برگرده اين نهاد خدمتگزار خودنمايي ميکند و کامل اقابل لمس است.

هر چند انتظار مي رفت با توجه به وجود اين کمبودها تاکنون تصميم گيرندگان و کارشناسان و مديران شهرداري ها براي از بين بردن آن به جد چاره انديشي نمايند، اما متاسفانه تا کنون اين مشکل همچنان به قوت خودباقي است.

در مقام يک شهروند پيشنهاد آن است که نهادهاي مربوط در کنار توجه به اين همه ساخت و ساز اين مهم را هم در دستور کار مسولان امور شهر و سازمان زيباسازي و معاونتهاي خدمات شهري و فني و عمراني و شهرسازي خود قرار مي داد، وليکن در عمل هم اين مهم تاکنون اتفاق نيفتاد.

از ياد نبريم که هم زمان با شروع تبليغات موصوف همه فضاهاي شهري در دسترس متعلق به دستگاههاي دولتي و بخش خصوصي و شهروندان بطور جدي با اين معضل روبرو و پاک کردن چنين آثار در بسياري از موارد محال و امکان ناپذير است و هرساله براي محو کامل  اين زشتيها ناخواسته و پاکسازي شهرها خسارت گزافي را شهرداري ها مجبور هستند بپردازند و اگر براي حل اين مشکل  چاره انديشي دايمي نشود عملا روح و روان شهروندان بيش از پيش صدمه مي بيند.

منوچهر دوستي
 
انتهاي پيام1020ج /610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۴۹:۰۷

11 Jan 2020