۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۲۹۹۸۱
امام جمعه لردگان؛

مديران بايد مردمي بودن را از دولت شهيد رجايي بياموزند

امام جمعه لردگان در جمع مديران شهرستان لردگان اظهار کرد: شهيدان رجايي و باهنر مدل و الگوي‌ها خدمت خالصانه را در بين مديران نظام مقدس جمهوري اسلامي نهادينه کردند.
مديران بايد مردمي بودن را از دولت شهيد رجايي بياموزند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، حجت‌الاسلام انصاري در جلسه تشريح برنامه‌هاي هفته دولت در جمع مديران ادارات شهرستان لردگان اظهار کرد: هفته دولت يادآور فداکاري‏‌هاي فرزندان پاک و گرانقدر انقلاب و احياکننده روزهاي پرشور خدمتگزاري شهيدان رجايي و باهنر است.
وي افزود: هيچ دولتي حق ندارد دولت‌هاي ديگر را تخريب کند چون همه دولت‌ها به نحوي براي اين ملت کار کردند و اين خدمات قابل تقدير است.

امام جمعه لردگان، هفته دولت را فرصت گران‌بهايي براي تقويت همدلي بين دولت و ملت دانست و بیان داشت: اين فرصتي است تا مردم قدرشناس ايران اسلامي با دستاوردها و تلاش‌هاي خادمان خود در مجموعه دستگاه‌هاي دولتي آشنا شوند و به اين باور برسند که مردان دولت هيچ مقصودي جز کسب رضاي الهي و خشنودي خلق خدا و نشاط و اميد ندارند.

انصاري بيان داشت: استانداران، فرمانداران، مردم و ائمه جمعه همه بايد دست در دست همديگر روحيه خوش‌بيني و روحيه اعتماد را بين مردم احياء نمايند.

امام جمعه لردگان در پايان از مسئولين خواست: در اجراي برنامه‌ها سستي نشود، چون ما مديون اين ملت و شهدا هستيم.

با کانال تلگرامي «سلام لردگان» همراه شويد

انتهاي پيام1026ج /۶۳۰ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۷:۱۴

29 Dec 2019