:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> ۱۲ فروردین‌ماه قصر حکومت طاغوتی فرو ریخت/ حمايت از کالاي ايراني باعث رونق اقتصادي و ايجاد اشتغال است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
کد مطلب : ۳۸۹۸۱
ائمه جمعه در چهارمحال و بختیاری:

۱۲ فروردین‌ماه قصر حکومت طاغوتی فرو ریخت/ حمايت از کالاي ايراني باعث رونق اقتصادي و ايجاد اشتغال است

ائمه جمعه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت مردم به تقوای الهی و گرامیداشت میلاد با سعادت امام علی (ع) بر تلاش همگان برای تحقق شعار سال تاکید کردند.
۱۲ فروردین‌ماه قصر حکومت طاغوتی فرو ریخت/  حمايت از کالاي ايراني باعث رونق اقتصادي و ايجاد اشتغال است
به گزارش جهانبین نیوز؛ ائمه جمعه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت مردم به تقوای الهی و گرامیداشت میلاد با سعادت امام علی (ع) بر تلاش همگان برای تحقق شعار سال تاکید کردند.

امام جمعه موقت شهر اردل:

حمایت از کالاهای ایرانی، تنها راه نجات اقتصاد کشور است

حجت‌الاسلام حمید بهرامی فیل‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به آغاز ایام‌البیض اظهار کرد: اعتکاف از لحاظ زمان و مکان فضیلتی بسیار والا دارد و فرصتی مناسب برای خودسازی و عبادت است.

بهرامی اظهار کرد: اعتکاف شرایطی بسیار خاص و ریاضت‌گونه برای عبادت فراهم می‌کند که موجب می‌شود انسان مومن معتکف با دوری از فضای اجتماعی و خانوادگی به عبادت خالصانه‌تر بپردازد و معنویت را در درون خود ارتقا ببخشد.

وی با اشاره به اینکه اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان امسال برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر اعتکاف ۱۵مکان شهری و روستائی جهت میزبانی از معتکفین در نظر گرفته است، افزود: در اردل مسجد ابوالفضل (ع) جهت برادران و مسجد جامع جهت خواهران در نظرگرفته شده است.

بهرامی با تاکید بر لزوم اهتمام همگان در جهت تحقق شعار سال گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند دولت، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان هر کدام وظایفی برای تحقق این شعار دارند که باید به‌درستی انجام شود.

وی حمایت از کالای ایرانی را نسخه نجات‌بخش اقتصاد در شرایط فعلی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به توطئه های دشمنان در زمینه فشارهای اقتصادی و تحریم، حمایت از کالای ایرانی تنها راه نجات بخش از فشارهای اقتصادی موجود در جامعه است.

امام جمعه موقت اردل اضافه کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از بیکاری، فقر، طلاق، اعتیاد و...، کاهش فاصله طبقاتی و افزایش عدالت در جامعه، بی‌اثر یا کم‌اثر شدن تحریم‌های دشمن، ممانعت از خروج ارز از کشور و کاهش آثار مخرب فرهنگی ناشی از استفاده از کالای وارداتی را از دیگر نتایج حمایت از کالای ایرانی است.

بهرامی ضمن گرامیداشت روز ۱۲ فروردین‌ماه گفت: ۱۲ فروردین روزی است که قصر حکومت طاغوتی فرو ریخت، سلطه شیطانی برای همیشه رخت بربست و حکومت مستضعفین که حکومت خداست به جای آن نشست.

امام جمعه لردگان:

حمايت از کالاي ايراني باعث رونق اقتصادي و ايجاد اشتغال است

حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ضمن تبريک ولادت با سعادت حضرت اميرالمومنين علي (ع) و ۱۳ رجب گفت: ولادت آن حضرت در کعبه امن الهي در ۱۳ رجب سال ۳۰ عام الفيل اتفاق افتاد و سخنان بسياري در باب آن حضرت وجود دارد که به عظمت و شخصيت آن حضرت مربوط مي باشد. زيرا آن حضرت جامع الصفات بودند ازجمله آن صفات شجاعت، حق مداري، و راز و نياز، حاکم الهي، عادل، فاضل، عابد و... هستند.
وي بيان داشت: حضرت علي (ع) شخصيتي بودند که هزاران کتاب و صحيفه در مورد ايشان نوشته شده است و اين درحالي است که حاکمان آن زمان سعي در گمنامي آن حضرت داشتند ولي نام آن حضرت تا ابد چون نگيني بر تارک صفحات تاريخ مي درخشد.

خطيب جمعه لردگان گفت: حضرت علي (ع) هم جاذبه داشتند و هم دافعه، نمونه آن وجود دوستان سرسختي چون اباذر و دشمنان چون معاويه و متوکل عباسي بود.

امام جمعه لردگان با اشاره به نامگذاري سال ۹۷ از سوي رهبر‌ معظم‌ انقلاب به عنوان سال حمايت از کالاي ‌ايراني اظهار کرد: معظم له سال جديد را هوشمندانه و مدبرانه به اين نام مزين کردند تا اقتصاد و توليد در کشور رونق گيرد.

وي افزود: شعار سال حمايت از کالاي ايراني است، اگر اين شعار به معناي واقعي احيا و اجرا شود بسيار زيادي از مشکلات اقتصادي جامعه حل خواهد شد.

وي گفت: گام اول اقتصاد مقاومتي عمل به همين شعار است و مسئولين بايد با عملي نمودن اين شعار به اشتغالزايي بيشتر جوانان کمک نمايند و مردم نيز با خريد کالاي ايراني از کارگران و کارخانه داران داخلي نيز حمايت کنند و رواج قاچاق، فقر، فساد، عدم رفاه، بيکاري، خروج ارز و سرمايه از کشور و بسياري از معضلات جامعه مربوط به عدم حمايت از کالاي داخلي است.

امام جمعه لردگان ضمن اشاره به ۱۲ فروردين روز جمهوري اسلامي گفت: لازم است اين روز بزرگ گرامي داشته شود.

وي در پايان به ۱۳ فروردين روز طبيعت اشاره کرد و گفت: حفظ طبيعت وظيفه تک تک ماست و اطمينان داشته باشيد که رشد و تعالي طبيعت نشان از شخصيت مردم آن منطقه دارد، بنابراين در اين روز ضمن استفاده مناسب از طبيعت نگذاريم افراد سودجو به طبيعت صدمه اي وارد نمايند.

امام جمعه فارسان:

شعار امسال تکليف را بر دوش دولت و آحاد جامعه قرار داده است

حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: سه ضلع حمايت از كالاى ايراني اول، دولت است؛ وظيفه دولت اين است كه ضمن مقابله با قاچاق كالا و واردات بی‌رويه كالاهاى خارجى از توليد ملى حمايت كند و حتى زمينه صادرات آن را فراهم نمايد.

وی تصريح کرد: دومین ضلع توليدکنندگان هستند؛ اين قشر نيز نقش پررنگي در ايجاد ذائقه براى كشش مردم به سمت خريد كالاى ايرانى دارند اگر آن‏ها فكر می‌كنند، بدون افزايش كيفيت مصرف‌کنندگان را به ‏صورت تعبدى پاى ثابت خريد كالاى خود نگه‌دارند در اشتباهند. زيرا آن‏ها بايد با افزايش كيفيت و رقابت‌پذيري محصولات، مصرف‌کنندگان را به ‏عنوان بزرگ‏ترين تبليغ خود تبديل كنند و در همه موارد به دنبال حمايت‏ هاى دولتى نباشند زيرا سابقه توليدکنندگان موفق نيز نشان داده است كه آن‏ها در شرايط واردات بى‏رويه كالا هنوز كالاى آن‏ها خريدار خود را در بازار داخلى و خارجى را دارا است.

وی اظهار داشت: ضلع سوم مصرف‌کنندگان هستند؛ مصرف‏ كننده طالب كيفيت است، اگر كالايى كيفيت داشته باشد براى رسيدن به آن هزار دليل می‌تراشد و اگر از كيفيت آن ناراضى باشد، يك دليل كافى است كه آن را تهيه نكند. در شرايط فعلى مصرف‏ كننده ‏ها بيش از آن‌که خودشان انتخاب و خريد كنند شركت‏ هاى تبليغاتى براى آن‏ها كالا سفارش مى‏ دهند. پس مصرف‏ كننده به دو نكته توجه دارد اول اين‏كه چرا اين كالا خوب است و دوم اين‏كه ديگران در مورد آنچه مى ‏گويند. مصرف‏ كننده مقصر نيست چون او منتظر دولت قوى و توليدكننده فوق‏ العاده است. اگر آن دو ضلع خوب كار كنند ضلع سوم خودبه‌خود به اسارت آن‏ها درمي‌آيد.

امام‌جمعه فارسان بيان داشت: البته ضلع ماورايى چهارم كه يك حالت روانى و درونى دارد را نبايد فراموش كرد، تعصب به كالا در كارخانه، سيستم دولتى و مصرف‏ كننده اثرگذار است. تعصب به كالا در سيستم دولتى، شركت توليدى و مصرف‏ كننده بايد وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمين ملک پور افزود: اگر مى‏ بينيم دو كشور ويران بعد از جنگ جهانى دوم يعنى آلمان و ژاپن اين‏گونه به قدرت‏ هاى اقتصادى تبديل‌ شده‌اند به خاطر هماهنگى اين سه ضلع و بالاتر از آن تعصب به جنس ژاپنى و آلمانى بوده است. وضعيت امروز ما بسيار بهتر از كشورهاى فوق پس از جنگ جهانى دوم است اما بااين‌حال اين كشورها ساخته شدند. چون كالا را به‏ عنوان بخشى از هويت و قدرت خود دانسته و از هر فرصتى براى ترويج و فروش آن استفاده كردند. البته وضع كشور ما هم بد نيست.

وي گفت: در جديدترين نظرسنجى در مورد كالاى ايرانى که صورت گرفته است حاكى از آن است كه هرجايى كيفيت و نظارت كالا خوب بوده است شاهد استقبال مردم بوده‏ايم.

امام‌جمعه فارسان در پايان بيان داشت: شعار امسال از يك جامعيت بيشتر برخوردار است و تكليف را نه‌فقط بر دوش دولت، بلكه بر دوش آحاد جامعه قرار داده است. دولت موظف به بسترسازى براى توليد كالاى ايرانى و مانع از خروج ارز براى خريد كالاى خارجى است و تک‌تک مردم نيز وظيفه‌ دارند با خريد كالاى ايرانى به توليد و اشتغال در كشور كمك كنند.

امام جمعه سامان:

سلاح دشمنی آمريکا با کشورهاي اسلامي پول و سرمايه است

حجت الاسلام و السلمين علي اصغر عقيلي در ابتداي خطبه اول نماز جمعه پس از سفارش خود و همه نماز گزاران به رعايت تقوي الهي، ضمن تبريک ميلاد حضرت علي عليه السلام، به بيان ويژگي هاي خاص ولادت ايشان پرداخت و اظهار داشت: اهل سنت در مورد ولادت امير المومنين کتب بسيار گران بهايي نوشته اند، چنانکه نوشته اند حضرت علي عليه السلام ولادتي داشتند که تا آن زمان وجود نداشت و ديگر هم با آن شرايط تکرار نخواهد شد.

عقيلي در ادامه به نام گذاري حضرت علي عليه السلام اشاره و بيان داشت: که نام حضرت علي عليه السلام هم تعيين شده از جانب حضرت حق تعالي بود.

وی به اهميت نهج البلاغه اشاره کرد و افزود: طبق گفته يکي از شارحين نهج البلاغه هر بار که نهج البلاغه را مطالعه کردم برداشت تازه اي از آن داشتم.

عقيلي تاکيد کرد: نهج البلاغه را در کتابخانه ها نگهداري نکنيم، آن را در زندگي عملي پياده کنيم.

امام جمعه سامان در ابتداي خطبه دوم به ارزش و فضيلت ماه رجب پرداخت گفت: علت نام گذاري اين ماه هم به اين دليل است که بخشش و عفران الهي در اين بر سر بندگان خود فرو مي ريزد.

امام جمعه سامان بيان داشت: خداوند در مقابل اندک کاري که ما براي او انجام مي دهيم به ما بيشترين ثواب را مي دهد، حتي اگر کسي براي خداوند کاري هم انجام نداده باشد خداوند از باب کرم و بخشش خود براي او رحمت خود را فرو مي ريزد.

به برکت انقلاب اسلامي فضاي کشور براي آزادي بيان کاملا فراهم است

حجت الاسلام عقيلي در ادامه به بيانات رهبر انقلاب اسلامي پرداخت و اذعان داشت: در مورد آزادي بيان که بعضي ها از روي بي انصافي مي گويند که نمي شود در کشور حرف زد، شرايطي که در کشور موجود است فضا را براي نقدهاي منصفانه کاملا فراهم کرده کجاي ايران ديده ايد که نشود حرف زد؟

عقيلي در انتها به دشمني آمريکا با کشورهاي اسلامي و به ويژه ايران اشاره کرد و تصريح کرد: که آمريکا اگر خود در صحنه وجود ندارد ولي خود براي تخريب کشورهاي اسلامي نقشه مي کشد و پياده کردن نقشه را بر عهده کشورهاي عربي و اروپايي مي گذارد تا جايي که جوان خامي همچون بن سلمان هفته قبل با پرداخت هزينه اي گزاف از سازمان ملل بخواهد که نام او را از ليست کشورهاي تروريست خارج کند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۳۱:۳۸

29 Dec 2019